Nesze!szer

Marilyn Monroe és a Chanel viszonya

2013. október 20.

marilyn chanel.png

Gondoltátok volna, hogy a Chanel N°5 parfümnek már több, mint 90 éves története van? Mademoiselle Chanel mikor 1921-ben megalkotta, azt mondta, hogy "Létre fogom hozni a hamisíthatatlan női illatot." Több sem kellett hozzá, minden nő a bűvös ötöst akarta magán érezni, amit egyébként Coco szerencseszámáról nevezték el. Aztán az illat harminc évvel később olyan reklámot kapott, amit azóta is minden brand megirigyel. Történt ugyanis, hogy a kor szexszimbóluma, Marilyn Monroe először került a Life magazin címlapjára. Az augusztusi kiadvány interjújában megkérdezték tőle, hogy "Marilyn, mit visel az ágyban?", amire ő azt felelte, hogy "Kizárólag a Chanel N°5 illatát." Az azóta szinte szállóigévé vált mondat, néhány évvel később, 1960-ban újra elhangzott mikor Georges Belmont, a Marie Claire akkori főszerkesztője meginterjúvolta Marilynt a Szeressünk! című film megjelenése kapcsán. A beszélgetés közben Monroe megragadta a pillanatot és felelevenítette, hogy mit szeret a Chanel illatban: "Tudod, kérdezgettek tőlem ezt-azt. Például, hogy mit viselek az ágyban? Hálóinget? Pizsamát? Én pedig azt feleltem, hogy kizárólag a Chanel N°5 illatát, mert ez az igazság. Akkor még nem mertem azt mondani, hogy semmit - pedig ez így igaz!" Hát így lett 92 évvel a megjelenés után, Nicole Kidman és Audrey Tautou után Marilyn Monroe (újra) a Chanel N°5 reklámarca. Nektek, hogy tetszik a divatház ötlete?
Nesze!Dia
(Ps: Ha pólót szeretnél Marilyn Monroe idézettel, ITT találsz például a shopban!)

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr365589717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása