Nesze!szer

Ugye, tudod, hogy gyönyörű vagy?!

2013. április 23.

dove1.jpg

dove2.jpg

Két napja egy angol oldalon láttuk ezt a videót először. Döbbenetes.

A Dove egy különös kísérletre kérte fel Gil Zamorát, aki fantomképeket készített korábban a rendőrségnek. (Tehát elmondások alapján rajzolt!) Az akció a lényeg az volt, hogy ő nem látta a nőket, akiket lerajzolt a cég felkérésére. A hölgyek a hajukról, szájukról, arcukról beszéltek neki. Aztán Gil alkotott. És elkészült az első rajz. Majd valaki más beszélt ugyanezekről a nőkről Gilnek. Egy olyan férfi, akivel csak néhány órája ismerték egymást. Tehát mindenkiről két grafika született. 

Mutatunk két rajzot ezek közül, és a videót. Miért van az, hogy más sokkal szebbnek lát bennünket, mit mi magunkat (második arckép)? Ideje mindenkinek ráébredni a saját szépségére! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr755242762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2013.04.24. 04:47:51

Már nem dolgozik a rendőrségnek?
Igazi művész az ilyen ember..

hot-spot (törölt) 2013.04.24. 05:49:50

Tök jó hogy engem már az én koromban kurvára nem érdekel a szépség,sem az enyém sem másé.Vagy tetszem vagy nem,azt pont leszarom!:)

Nyomek 2013.04.24. 07:03:01

Van még olyan, hogy okorsegek.hu?
Oda jó volna ez a videó, a poszttal együtt.
A posztíró vajon érzékelte, hogy ez egy reklám? Magyarul a szereplők, a történet, az egész egy fotosopp.
Felnőtt ember hogy veheti ennyire komolyan???
Még jó, hogy nem a coca-cola reklámról írt, hogy milyen elképesztő, a méhek szeretik a kólát és örömtáncot járnak körülötte!
Mehetnél az észbontókba, hugi!

Sadist 2013.04.24. 08:16:58

Mikor megláttam a Dove logót a végén, jót röhögtem. Rögtön az jutott eszembe, hogy persze, anyukám, gyönyörű vagy, nyomjad csak be nyugodtan azt a plusz két szelet zacher tortát, ilyen dagadtan is el kell fogadni téged, érted is jönni fog a herceg, ne aggódj :D

bungics (törölt) 2013.04.24. 09:10:32

@Sadist: És tegyük hozzá, hogy a tortázás után menj és kend be magad vastagon a krémünkkel!
Soha életemben nem vettem D. terméket és nem is fogok, mert hánytam mindig a hazug reklámjaiktól a hatásvadász kampányaiktól. Meg persze azért mert ugyanazt a szart árulják, mint bármelyik más tömeg-kozmetikai cég.

József boo · http://www.boorze.com/ 2013.04.24. 12:00:08

Szerintem mindenki akkor szép mikor jól érzi magát a bőrében, akkor árad belőle a szépség.

Viktor H 2013.04.24. 13:02:36

Olyan jó szembesülni a jóféle Magyar faszparasztsággal :-D A reklám mondanivalóját értsétek meg és pont . Minden egyéb csak faszság .A Nők átlagosan csúnyának látják magukat és az előnytelen tulajdonságaikra koncentrálnak mig egy külső szemlélő az előnyös tulajdonságokra.
Hatásvádász... milyen egy reklám ami nem hatásvadász ?!

Nyomek 2013.04.24. 13:50:43

@Viktor H:
"A reklám mondanivalóját értsétek meg és pont"
A k. posztoló nem értette meg, hogy ez egy reklám, hanem dokumentumfilmként tárta a Magyar faszparasztok elé. Szerintem ez elég nagy probléma, mondhatni "faszparasztság".

Viktor H 2013.04.24. 14:08:02

@Nyomek:

a faszparasztság az mikor valaki okoskodik ész nélkül ...
számomra valamiért nem az jött le , hogy a posztoló dokufilmként tálalja a videót .
Mellesleg a Dove kérte fel a grafikust egy kisérletre ergo nem véletlen , hogy reklámnak tünik ,meg amúgy ki a faszt érdekel ? A mondanivalóról kéne beszélni és nem mondatot elemezni meg , hogy mit akart a posztoló.

Karnamantra 2013.04.24. 14:21:51

Szerintem azért van különbség a 2 rajz között, mert az arc tulajdonosa évtizedek óta naponta többször szemléli meg magát a tükörben, tehát elég jól emlékszik rá, mit lát. Egy idegen kevésbé, és egy ilyen szépen megkomponált reklém alatt minek is írná le a másikat realistán, esetleg csúnyának? Arról nem is beszélve, hogy NEM választottak csúnya tesztalanyokat.

Szerintem ez a reklám feélrevezető. Persze a szándék a fontos.

Karnamantra 2013.04.24. 14:25:17

És a rajzoló is tudta a "dolgát", szépen manipulálta a portrékat a feladatnak megfelelően. Egy reklám ne akarja magát dok.filmként beállítani, még akkor se, ha 10-ből 10 ember látja, hogy nem az. Ettől lesz hiteltelen, idegesítő, és ha meglátsz egy Dove terméket, csak feljajdulsz.

Nyomek 2013.04.24. 18:47:23

@Viktor H:
"A mondanivalóról kéne beszélni"

Vegyél Dove-ot!

(erre gondoltál?)

Viktor H 2013.04.24. 20:51:40

@Nyomek:

Nem :-P A Nők elbaszott önképéről van szó :-P
süti beállítások módosítása