Nesze!szer

Reggeli Nesze

2012. december 25.

kari ivós bögrés.jpg

Van az emlék (...). Valaki itt hagyta őket. Valaki, aki elment. De hagyott valamit. Sok emléket. Sokszor felidézhetetlen, már csak foszlányokban, érzésekben, félelmekben, fájdalmakban, apró örömökben, pillanatokban élő emléket. Amelyek itt vannak egy darabka hangban, néhány képben, teleírt füzetekben, néhány hátrahagyott ecsetben, ecsetvonásban. És benned. Mert nem csak emléket hagyott. Annál sokkal többet. A valóságot. Az életet. Az emléket, amely tovább él. Nem szavakban, nem gondolatokban, nem tettekben, és nem tárgyakban. Hanem magában az életben. Egy másik életben. Ami az övé is. Így válik az emlék jelenné, jövővé. Lehet ennél többet hagyni?

Csitáry Hock Tamás

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr564979287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NewBornLOver · http://ephemeronxoxo.wordpress.com/ 2012.12.25. 22:32:09

Engem nem a szerelmem hagyott el, hanem az Édesanyám. Ez az első Karácsony amit nélküle töltök. Idén júliusban halt meg. A mai napig nem fogtam fel, hogy Ő már nincs többé. Vannak napok amikor úgy érzem haragszik rám, vannak napok, amikor nem érzek semmit és vannak napok amikor úgy érzem bennem él. Ez az első Karácsony amit teljesen egyedül töltök. Fát sem díszítettem. Nekem ő jelentette a családot. Nagyon sok oldalt végignéztem ahol találhatok valamit, egy pici fogódzkodót ami kifejezetten az olyanoknak szól, mint amilyen én vagyok. De ez volt a legszebb. Nagyon szépen köszönöm!

beautyka 2012.12.27. 21:43:08

@NewBornLOver:
Nagyon nehéz lehetett neked, de örülj, hogy ilyen mélyek az érzéseid. Sokaknak egy ilyen szeretet sem adatik meg. Boldogabb évet neked!
süti beállítások módosítása