Nesze!szer

Luxus(márkák) digitális versenye

2012. november 04.

lancome winner.jpg



A Luxury Lab nevű kutatóközpont minden évben kihirdeti, hogy mely luxusmárkák digitális kommunikációja volt a legnyereségesebb az évben. A Digital IQ Index of Luxury Brands nevű tanulmány különböző szempontok alapján értékel, amelynek fő kritériumai a hivatalos honlap, a közösségi oldalak intenzitása, vagy a mobilokon való megjelenés. A szépségápolási brandek közül idén az Estée Lauder és Lancôme digitális marketingje győzedelmeskedett. A Lancôme, az úgynevezett Taxi Shop nevű szolgáltatásával érdemelte ki az első helyet, amit a New York Fashion Week idejére találtak ki: a The Lancôme Taxi Shop feliratú taxik ingyen utazást biztosítottak Manhattanen belül, miközben te a hátsó ülésen böngészhettél (virtuálisan is) a legújabb Lancôme termékek között. Az Estée Lauder a Cupcakes and Cashmere nevű bloggal kötött üzletet, amelynek tulajdonosa, Emily Schuman köztudottan az egyik legbefolyásosabb ember az online szerkesztők között.  (Mi is várjuk a Nesze!szer-re a jelentkezőket - csak kreatívan és őszintén jeligére...!). Őket sorban követi a Clinique, a L'Oréal Paris, a MAC, az Aveda és a Maybelline New York. A divatmárkák élén a Burberry áll, amelynek Facebook oldala több, mint 14 millió követőt tudhat magáénak. 

Nesze!Dia

estée lauder winner.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr534887082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása