A szépségital, mint trend, néhány éve nagyon megy a világban. Ez jelentheti azt, hogy az itóka tele van vitaminnal, található a piacon hyaluron-kollagén ital is, amely feszesítést ígér, esetleg Q10 koenzin van benne, avagy haj- és bőrszépítést egyben ígéri - de még fogyasztó is lehet egy ilyen nedű jellege. Persze, ki-ki maga döntse el, mennyire hisz ebben a műfajban, lényeg, ez most menő dolog - sőt, eladható. Így a Coca-Cola is úgy érezte, beszáll ebbe az iparba. Szövetkezett a világ egyik vezető gyógyszervállalatával, a Sanofival és az ősz végétől Franciaországban már forgalomba is kerülnek a Beautific Oenobiol névre hallgató termékek. Természetesen nagyon szépek, egészségesek és karcsúak leszünk ezektől a szépségitaloktól, ha ezt fogyasztjuk majd - ígérik nekünk.
Szóljatok majd, ha valaki találkozik eggyel - mi még némileg szkeptikusak vagyunk... Ti?
(Bővebb cikk ITT)