Evelyn Lauder előtt mi is tisztelegtünk többször már. Van is miért. Sajnos, nincs már közöttünk. De idén 20 esztendős az általa megálmodott mellrák ellenes kampány. A cég nagy vezetői is beszálltak a munkába, ki fotózott, ki a design-t találta ki, mindenki kivette a részét a munkából. Most már limitált szériában nálunk is elérhetőek az idei, limitált szériás termékek. A fogyasztói árak felét egy itthon működő mellrák megelőzésével foglalkozó szervezetnek ajánlja fel az Estée Lauder. Szerintünk csodálatos, így viszik tovább az alapító szellemiségét és nyújtanak segítő kezet. Kicsit még elmeséljük, mit is cselekszik ez a kampány.
Számtalan embert szólít meg világszerte. A nyomtatott tájékoztató anyagokon keresztül csak 2011-ben milliókhoz juttatta el életmentő üzenetét.
Több millió ikonikus rózsaszín szalagot oszt szét az Estée Lauder vállalat márkáinak üzleteiben világszerte, az eddig szétosztott 115 millió rózsaszín szalag mellé.
Vlágszerte hirdeti a korai felismerés és a vizsgálat fontosságát, ahogy azt eddig több millió tájékoztató anyag, könyvjelző és brossúra szétosztásával is tette.
Az Estée Lauder vállalat több népszerű márkája Pink Ribbon termékek árusításával támogatja a klinikai mellrákkutatást.
Világszerte számtalan épületet, emlékmű és helyi nevezetesség rózsaszín megvilágításával hívja fel a figyelmet a vizsgálat és a korai felismerés fontosságára. A BCA kampány 2010-ben új Guinness rekordot állított fel “A legtöbb nevezetesség megvilágítása ugyanazon célból 24 órán belül” címen.
A kampány World Pink Ribbon Ambassador (WPRA) kezdeményezése keretében világszerte befolyásos embereket nyer meg az ügy számára és tesz a kampány nagykövetévé.
Van még néhány mondatunk a jelenlegi elnöktől - Fabrizio Freda-tól. Szerintünk megható. “Evelyn Lauder elszántsága és a BCA kampány iránti elkötelezettsége munkatársainkban, vásárlóinkban, viszonteladóinkban s részvényeseinkben él tovább, akik töretlenül, Evelyn szenvedélyével harcolnak tovább a betegség ellen. A BCA kampány célja az, hogy a tájékoztatás és a kutatás eszközével küzdje le a mellrákot, idei felbátorító üzenete pedig generációk, kultúrák és közösségek sokaságában talál visszhangra. A BCA kampány 20. évfordulóján büszkeséggel tölt el, hogy vállalatunk továbbra is naprakész információkkal segíti a figyelemfelkeltést és anyagi támogatást nyújt a klinikai kutatók számára annak érdekében, hogy még életünk során eltörölhessük a mellrákot a föld felszínéről.” A kampány weboldala ITT. Mi kitűzzük ebben a hónapban a rózsaszín szalagot!