Nesze!szer

20 éve a mellrák ellen - Lauder

2012. október 09.

estée lauder.jpg

Evelyn Lauder előtt mi is tisztelegtünk többször már. Van is miért. Sajnos, nincs már közöttünk. De idén 20 esztendős az általa megálmodott mellrák ellenes kampány. A cég nagy vezetői is beszálltak a munkába, ki fotózott, ki a design-t találta ki, mindenki kivette a részét a munkából. Most már limitált szériában nálunk is elérhetőek az idei, limitált szériás termékek. A fogyasztói árak felét egy itthon működő mellrák megelőzésével foglalkozó szervezetnek ajánlja fel az Estée Lauder. Szerintünk csodálatos, így viszik tovább az alapító szellemiségét és nyújtanak segítő kezet. Kicsit még elmeséljük, mit is cselekszik ez a kampány. 

Számtalan embert szólít meg világszerte. A nyomtatott tájékoztató anyagokon keresztül csak 2011-ben milliókhoz juttatta el életmentő üzenetét.

Több millió ikonikus rózsaszín szalagot oszt szét az Estée Lauder vállalat márkáinak üzleteiben világszerte, az eddig szétosztott 115 millió rózsaszín szalag mellé.

Vlágszerte hirdeti a korai felismerés és a vizsgálat fontosságát, ahogy azt eddig több millió tájékoztató anyag, könyvjelző és brossúra szétosztásával is tette.

Az Estée Lauder vállalat több népszerű márkája Pink Ribbon termékek árusításával támogatja a klinikai mellrákkutatást.

Világszerte számtalan épületet, emlékmű és helyi nevezetesség rózsaszín megvilágításával hívja fel a figyelmet a vizsgálat és a korai felismerés fontosságára. A BCA kampány 2010-ben új Guinness rekordot állított fel “A legtöbb nevezetesség megvilágítása ugyanazon célból 24 órán belül” címen. 

A kampány World Pink Ribbon Ambassador (WPRA) kezdeményezése keretében világszerte befolyásos embereket nyer meg az ügy számára és tesz a kampány nagykövetévé.

estée szalag.jpg

Van még néhány mondatunk a jelenlegi elnöktől - Fabrizio Freda-tól. Szerintünk megható. “Evelyn Lauder elszántsága és a BCA kampány iránti elkötelezettsége munkatársainkban, vásárlóinkban, viszonteladóinkban s részvényeseinkben él tovább, akik töretlenül, Evelyn szenvedélyével harcolnak tovább a betegség ellen. A BCA kampány célja az, hogy a tájékoztatás és a kutatás eszközével küzdje le a mellrákot, idei felbátorító üzenete pedig generációk, kultúrák és közösségek sokaságában talál visszhangra. A BCA kampány 20. évfordulóján büszkeséggel tölt el, hogy vállalatunk továbbra is naprakész információkkal segíti a figyelemfelkeltést és anyagi támogatást nyújt a klinikai kutatók számára annak érdekében, hogy még életünk során eltörölhessük a mellrákot a föld felszínéről.” A kampány weboldala ITT. Mi kitűzzük ebben a hónapban a rózsaszín szalagot!

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr984827594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cavalcanti 2012.10.09. 16:48:33

Sajnos a mellrákos megbetegedések száma ,egyenes arányban a marketingszagú felvonulásokkal, növekszik!Trendi rózsaszín szalaggal celebkedni ,összeölelkezve a belvárosban. De tegyük fel a kérdést,milyen érdemi lépéseket tesz az alapítvány a világban? Kutatásokat támogat? Esetleg a kötelező szűrés melletti kampányt bevállalná? Ugyanis a kormányok mindig ódzkodtak ettől , tartva a média negatív hozzáállásától. Ebben szerintem a Lauder sem segít. Sikerült egy kétségkívül sikeres kampányt létrehozniuk,ami ugyanakkor felszínes,és üres,a figyelemfelhívás szerény hatását leszámítva.

mezga79 2012.10.10. 12:00:35

@Cavalcanti: szerintem nagyon fontos a mellrákra felhívni a figyelmet, hiszen rengeteg nő életét mentheti meg, ha tudatosan figyelnek a testükre és annak változásaira... és ha ennek a "felszínes és üres" kampánynak csak annyi a hatása, hogy eszünkbe jut önvizsgálatot tartani legalább ilyenkor, már megérte!

Cavalcanti 2012.10.11. 18:49:06

Csupán arra világítottam rá, hogy jótékonykodni nagyon trendi dolog. De szembemenni bizonyos fősodrokkal ,már nehezebb. Nagyon hiteles,és megdöbbentő lépés lenne egy ilyen cég részéről,mint ahogy azt előző bejegyzésemben már írtam, hogyha mondjuk lándzsát törne a kötelező szűrés mellett.. Ha a nők csak 20-30%-a megy el szűrésre,akkor nem várhatunk csodát , sajnos.
süti beállítások módosítása