Ismered a márkát? És a történet is tudod? Nem? Akkor jöjjön a hol volt, hol nem volt.. egy igazi szépség úttörőről!
Legendás innovátorként és fáradhatatlan vállalkozóként, Elizabeth Arden immár több, mint 100 éve teremtette meg az amerikai szépségipar alapjait. Florence Nigtingale Graham néven született, 1884 december 31-én. Ő maga a cég és a márka alapítója. Kanadából telepedett át New York City városába, ahol 1910-ben nyitotta meg első Red Door szépségszalonját a Fifth Avenue-n. (Amelyet azóta is látogathat bárki, aki arra jár....)
Elizabeth Arden alapvető meggyőződése az volt, hogy a szépség nem csupán egy felszínes sminket jelent, hanem a tudomány és a természet együttműködését abban, hogy a legtöbbet hozza ki egy nő természet adta értékeiből. Hitvallása is ebben a szellemben született, miszerint „A szépség minden nő veleszületett joga”. Hát ezen nézetét mi is osztjuk!
Arden nem ismert kompromisszumokat az új és kiváló minőségű termékek alkotásában. Olyan kozmetikumokat készített, melyek nem eltakarni voltak hivatottak az arcot és a bőrt, hanem a javát szolgálni. Nem csupán népszerűsítette ezen elképzelését a „teljes szépségről”, hanem eszerint is élt, és kitartóan igyekezett újabb és újabb tudományos áttöréseket alkotni a bőrápolás területén. Megmondjuk, mi is csak a hitelességben hiszünk, semmi másban.
Elizabeth Arden innovációinak listája igen hosszú. Elsőként kínált szemsminket az amerikai hölgyek számára, elsőként fejlesztett utazáshoz ideális kiszerelésű termékeket, valamint első volt a kozmetikai iparban egy saját professzionális bemutató-értékesítői csapat képzésében és alkalmazásában. Az utazó elképzelést külön köszönjük, mert sokunk életének adnak könnyebbséget a mindennapokban. Olyan újításokat is bevezetett, mint például tervezőket vont be a munkába, Oscar de la Rentát többek között. Egyébként a jóga is fontos szerepet játszott az életében.
Az 1930-as évekre, Arden megnyitotta Red Door szalonjait a világ csaknem összes divat fellegvárában és büszkén jelenthette ki, hogy mindössze három amerikai név volt akkoriban ismert világszerte: a Singer varrógépek, a Coca Cola és Elizabeth Arden.
Mindennek köszönhetően, Arden egy egész birodalmat és egy új iparágat hozott létre. Vállalkozószelleme és elhivatottsága az innováció, minőség és kiválóság iránt mind a mai napig a vállalat szellemiségének lelkét jelenti. Szerencsére, ezt a márkát nem "rontották el", viszi tovább az alapító innovatív, bátor szellemiségét - a szépségünkért.