Nesze!szer

Rihanna újra a régi

2012. július 13.

riri1.jpg

 

Az utóbbi hónapokban, Rihanna napi témának számított a bulvár magazinokban - igaz, a barbadosi énekesnő tett is erről. Provokatív tettei mellett kirívó frizurái és öltözködése rendesen vonzották a figyelmet.. Ingyen cirkusz. A negatív vélemények azonban oszlani látszanak Rihannáról - az amerikai Harper's Bazaar augusztusi címlapján natúr sminkben és szolid hajjal újra a régi Riri köszön vissza ránk! És mennyivel szimpatikusabb, nem igaz? A címlapanyagot Camilla Akrans készítette a 24 éves énekesnőről, aki Calvin KleinBalmain, Tom Ford és Alexander Wang darabokat viselt. Rihannanak nincs szerencséje a szerelemben: volt barátja, Chris Brown évekkel ezelőtt megverte őt, egyébkéntazóta újra megpróbálták, amit nem is értünk.... A "káposzta felmelegítésből" végül nem lett semmi, Rihanna azonban nehezen tudja feledni ezt a viharos szerelmet. "Halálosan szerelmes voltam! Azaz érzés megfizethetetlen! Egy szempillantás alatt megváltozott az életem. Mindent, amit addig gondoltam, másképp láttam szerelmesen... Végül, sohasem gondoltam volna, hogy mindez ekkora fájdalmat tud nekem okozni. Félek, hogy újra összetörik a szívemet!" Oké, megértjük, de inkább vele, mint nélküle... már a szerelemre gondoltunk!

Nesze!Dia

 

riri2.jpg

 

riri3.jpg

 

riri4.jpg

 

riri5.jpg

 

riri6.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr954650853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása