Nesze!szer

Hű, de jó sminkes cuccot találtunk!

2012. július 03.

avon tus vezető.jpg

Tus ez. De nem a megszokott. Ennél te döntöd el, milyen színt húzol vele. És nem a boltban, hanem otthon. Varázstus az Avon újdonságának a neve és úgy működik, hogy belerakod a szemhéjpúderedbe és azzal húzhatod a csíkot. Bírjuk. 

Avon Color Trend varázstus - 1 200 Ft

avon tus.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr834624586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spotty 2012.07.03. 11:43:57

Nézegettem én is mostanában jó kis sminkcuccokat és a csajok az NLC fórumról ajánlottak egy kis boltot a belvárosban, ahol király dolgok vannak állítólag, majd meglesem, ha nem lesz már ekkora a hőség. Addig marad a hűvös szoba és a net, meg az online barátok :) Itt is jól lehet szórakozni. Pl. egy kis videó: minu.me/-mosoly Szép napot!

beautyka 2012.07.03. 14:05:11

@spotty:
Az Ó utcai boltot? Mert az tényleg adja a jót! Szép napot neked is!

zsof.berg 2012.07.10. 14:37:30

@spotty: Én is szoktam ott olvasgatni, néha társalogni is. Meglested már a boltot? Bár még meleg van :-) Azt láttam, hogy megújult a nők lapja cafe, de ezt a videót még nem. Tényleg aranyos :-)
süti beállítások módosítása