Nesze!szer

Lauren Conrad lenge öltözetben

2012. április 05.

 

 

 

 
 
 

 

A bájos Lauren Conrad csupán egy Bluemarine virágos sortot és egy Tiffany arany karperecet visel a májusi  angol Glamour fürdőruha mellékletének címlapján. A merész összeállítás (ami ugye nem megszokott a kaliforniai lánytól) formás alakjára vonzza a tekinteteket, amire büszke lehet, hisz' sokat dolgozik érte: "Évek óta először a cabo-i nyaralásomon húztam újra fürdőruhát. Azelőtt inkább összecsomagolva ücsörögtem. Ez azért volt, mert egyszer egy paparazzó lefotózott strandolás közben és rázoomolt a narancsbőrömre. Teljesen magamra vettem a dolgot és emiatt hosszú ideig nem bújtam fürdőruhába Los Angeles-ben sem." - mondta Lauren a Glamournak, aki szerint fontos, hogy lelkileg is rendben legyünk: "Én még nem találkoztam magabiztos nővel. Meg kell tanulnunk értékelni a pozitív dolgokat is." LC-t leginkább a The Hills című valóság show-ból ismerik, amelyről picit mesélt az olvasóknak is: "A forgatás közben a producerek sms-eket küldtek nekünk, ha valamit akartak mondani. Mert ugye nem mindig tudtak keresztül futni a kamerákon... Olyasmiket üzentek, minthogy "Fűzz valamit gyorsan ehhez a történethez!" Ezért volt, hogy folyton a mobiljainkon lógtunk". Azt is elmesélte, hogy a Hills-es barátokkal hogy állnak most: "A show hozott össze minket és most, hogy az véget ért már nem maradt bennünk semmi közös." Persze a 26 éves divattervezőnek azért akad bőven barátja, akik segítenek neki, hogy ne szálljon el a sikertől: "A legnagyobb támogatást ebben a barátok, és a családom nyújtja, akik már ezer éve ismernek engem. Semmi sem ránt jobban vissza a valóságba, mint amikor otthon elmosogatok anya helyett, vagy amikor ki kell vinni a szemetet. Ezek emlékeztetnek arra, hogy semmivel sem vagyok különb." És vajon mi újság a féltve őrzött magánéletében? "Bárcsak úgy randiznék, ahogy azt sokan gondolják. Mókás, mert azt beszélik, hogy én mindig valamelyik barátommal "randizgatok". Oké, a baráti társaságom fele fiúkból áll és nagyon jól is érzem magamat velük. Szóval ezen a pletykán csak mosolygok." Nyugi LC, szerintünk szuper alakod van! Ja és a szupermodelleknek is van narancsbőrük...

 Nesze!Dia

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr124365062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása