Szereted a kutyikat? Mi igen... Ezért is írunk most erről a nemes akcióról!
A Lush annak szentelte a március 10-től április 10-ig tartó időszakot, hogy egy több országban egyszerre zajló kampánnyal megelőzze a nem kívánt kutyaszaporulatot. Ami ugye azt jelenti, hogy ivartalaníttatni kell a kóbor kutyusokat, hogy minél kevesebben császkáljanak az utcákon, hiszen nem nehéz kitalálni, hogy szegénykéknek idővel mi lesz a sorsuk.
Ahhoz azonban, hogy a gazdi nélkül ténfergő ebek szaporodását megakadályozzák, nem kevés pénzrevan szüksége annak a közhasznú egyesületnek, amelynek tagjai 2006 óta segítenek a kóbor kutyiknak, hogy visszataláljanak régi gazdáikhoz, vagy éppen újat leljenek... Mielőtt azonban családhoz kerülnének, beoltatják őket, kapnak egy mikrochipet, és a szukákat ivartalanítják. Később pedig ellenőrzik, hogy valóban jó helyre kerültek-e.
Na, most mivel a tagok bár ingyen dolgoznak, de a fenti műveletek nem kevés pénzbe kerülnek, ezért a Lush úgy döntött, hogy egy új, mancs formájú Paw Print szappant ad ki, amelynek az eladásából befolyó teljes bevételét a Pilis-Budai Kutyamentők Közhasznú Egyesületének adományozza. Hogy kézzel fogható legyen az adomány: 400 eladott szappan, 400 ezer forintot jelent, amiből 40 kutyát lehet ivartalaníttatni.
Ha pedig nem csak egy jó illatú, kedves formájú szappanra vágysz, hanem megnéznéd, kikhez kerül a pénzed, akkor látogass ki a budapesti Kristóf téren lévő üzlethez március 24-én 15 órától! A dolgozók és az egyesület képviselői mellett, az éppen örökbe fogadásra váró négylábúak is tiszteletüket teszik. Vaúúúú!