Elegáns, de élettel teli a Ferragamo új női illata. Ez azért jó, mert nem kér elnézést, de nem is olyan tolakodó, mint anno a földrajzot tanító néni krasznaja moszkvája (sic!) volt a suliban. Jázmin, ribizlis pannacotta, pünkösdi rózsa, meg rózsaszín bors is van benne. Érzed, hogy kicsit krémes, de azért virágos-gyümölcsös is egyszerre. Szexi, de nem agresszív. Mondjuk nem is ez a parfüm az, amelyet úgy emlegünk majd hosszú évekig, mint az Angel-t, de nem annyira tucat, mint a celeb illatok szoktak lenni például. Az üvegcsén a szalag visszautal arra, hogy a Ferragamo tulajdonképpen a divatvilág része. Bianca Balti a Signorina lány, vagyis az arca a reklámnak. Ő ugye az egyik legkedveltebb olasz modell. Szerintünk szép. Bár annál jobban már csak az a szerény cipőtároló tetszik, csak hol a Heineken reklámban hallott sikítás? Mindegy, így is vágynánk rá...
Nektek bejönnek ezek az illat reklámok, mint érzés? Vásároltatok már ez alapján? Mondjuk, mi az orrunk után megyünk...
Salvatore Ferragamo Signorina 30 ml - 14 850 Ft (Douglas)