Nesze!szer

Way of life

2011. október 03.

 

 

Vallomással tartozom. Függő vagyok, fanatizmusra és csőlátásra képes. Ennek tudatában örömmel hódoltam szenvedélyemnek az elmúlt években. Találkozásunk sorsszerű volt, egyúttal sorsfordító is. Már az első pillanatban hatalmába kerített valami, bár bánni még nem tudtam vele, de már akkor bizseregtem. Később minden alkalommal szorító vágyat éreztem a gyomromban, hogy az enyém lehessen akár csak egyetlen darabka is belőle. Volt, hogy hetente töltekeztem föl belőle, aztán tudatosan kerültem, mert magamat kontrollálni nem tudtam, mindent akartam tőle. Szerelmünk közel hat éve tart. Mára csillapult bennem a vágy heve, bár találkozásunkkor még mindig pillangók szálldosnak bennem és hatalmába kerít valami megmagyarázhatatlan. Órákig képes vagyok elmélázni csillogó külsején, puhasága elandalít, színei alkotásra ösztönöznek. Az inspirációm neve: M.A.C, a világszerte ismert sminkmárka. Egyedülálló, összetett rendszerrel rendelkező, földöntúli ihleteket ad. Megmutatja a mélységeket és ezzel együtt a magasságokba repít. Számomra a fekete új értelmet nyert általa. Innen hát az imádatom… (a kép az egyik kedvenc kollekciómat idézi)

Nesze!Detti

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr903276087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása