Nesze!szer

New generation

2011. július 20.

 

 

Üzennénk a körmösöknek: vigyázat! Itt az új generáció. Feltörekvő, de nagyon. Madison a kislány neve, aki 5 esztendősen a "jutyubon" diktálja a trendet. Így fest ő... Az a kedvenc részünk, amikor elmondja, az egyik lakkot Németországból küldte egy barátja. Nem egy videója van a neten, ahol sminkelési tanácsokat is ad. Ez most akkor gyerekmunkának számít és szólni kéne a kedves mamának? Vagy cukiság? 

Nesze!P

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr423083948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Žďárský 2011.07.21. 09:33:19

inkább tömény hülyeség...

fidesz = házmesterek pártja 2011.07.21. 10:14:58

Anyucit-apucit úgy seggbe rúgni, hogy kiszálljanak az ablakon, gyereket meg intézetbe!

Rebelde 2011.07.21. 10:26:16

@al kotmány aláiro álamfö:

intézetbe az eszed tokja! nem láttál még kislányt, aki az anyja sminkcuccával még a sarkát is kidekorálja??
ez a kiscsaj meg cuki:)

a bevezető meg hülyeség

fidesz = házmesterek pártja 2011.07.21. 11:37:43

@Rebelde: de, húgom is csinálta. De itt nyilvánvalóan idióta szülők állnak a háttérben, akik inkább ölebet nevelgetnek, mint gyereket.

Friedmann Juci 2011.07.21. 12:42:11

@al kotmány aláiro álamfö: nézd már meg a videót szívem:) egy ötéves kislány, akinek összevissza vannak kifestve a körmei, és édes, mert csillogvillog mindegyik, és tetszik neki. kit, és minek kéne seggberúgni? én is rettegtem, hogy egy vállalhatatlan kis picsa lesz a videókon, de ez csak egy kislány:D

Pizsi16 2011.07.21. 14:20:37

Az én 2 éves és 2 hónapos gyerekem keni az arcát vagy krémmel vagy vajjal, púderezi a pofiját. Szolidan smikkelek és ő is látja, utánoz mindenben. Semmi gáz nincs szerintem a fenti kiscsaj kicsit túlzásba vitte, de én is ezt csináltam mégsem lettem ribanc...
Sőtt már egy ujján a köröm is ki volt festve. Kész volt a boldogságtól!
süti beállítások módosítása