Nesze!szer

E-sminksuli - Sminkre fel! 30.

2011. május 23.
 
Igenek és nemek II.
 
 
Nem is tudom hogyan akadtam ezekre a képekre a neten, mindenesetre rendesen beindították a fantáziámat, és eszembe jutott egy-két furcsa műalkotás a BKV járatairól, persze van, aki autóval közlekedik és ő is hibát vét a sminkelésben.
Emlékszem, még gyerekkoromban Édesanyámnak hördültem fel, amikor a buszmegállóban megláttam egy nénit narancssárga fejjel, a nyakától lefelé azonban már fehér volt. Nem értettem, teljesen kiakadtam– hiába, nem lehet elég korán kezdeni. 
Az alapozó nagy mumus, még ma is sokszor hallom: nem szeretem az alapozót, mert eltömíti a pórusaimat. A megoldás: válassz bőrtípusodnak megfelelőt. (Nulladik lépésként azonban kezdd egy jó hidratáló krém kiválasztásával.)
 
 
A szín meghatározása azonban nagyobb probléma. Alapozódat semmiképp ne a kézfejeden próbáld ki, hiszen nem ott fogod viselni. Álladra kenj egy keveset és az árnyalat kiválasztásánál ügyelj rá, hogy dekoltázsod színéhez is passzoljon, se sötétebb, se világosabb ne legyen. Ez is tiltólista! Ha barna bőrt szeretnél, inkább feküdj ki a napra. 
Ami még a régi időkből ránk maradt, az a fehér szemhéjfesték – különösen azt szeretem, amikor a szemöldök alatti részt emelik ki vele. Valamikor a 90-es években kezdődött ez a trend, akkor masszív csíkban húztuk (remélem én nem!) a fényes fehér szemhéjpúdert. Emlékeztek a Constance Carroll márkára? Termékeik közt igazi „überbrutál” fehér szemrevalókat találni, ha egyáltalán létezik még. Szóval, fehér festéknél a csillogásán van a hangsúly. A metálfényt feledjétek, a selymes és matt fehéret üdvözöljétek. Vagy, térj át finom bőrszínekre: elefántcsontszín, pasztell vanília, világos bézs, amik irizálhatnak is, rózsaszínűen, barackosan… Ha eddig nem vetted észre ezeket, az csak azért lehet, mert nem is tudtad mit kell keresni. Szánj munka, suli után egy kis időt a világos színekre és fedezd fel ezeket a csendes színeket. Nem kiabálnak annyira, mégis nagyon fontos szerepük van: lágyítják a sminked, harmonikusabbá teszik azt, kiegészítik és kiemelik a harsány színeket, valamint mellőzik a közönségességet.
 
 
 
 
Nesze!Detti

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr232924551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása