Nesze!szer

Egy csepp Kneipp

2011. május 14.

 

 

Nem kell mindig kaviár - még a hajunknak sem.

A héten Nagy Viktor igazította meg töredezett fürtjeimet. Azt hittem minden praktikát ismerek már, de a kreatív hair-stylist - aki a napokban készítette elő Mihalik Enikő Glamour címlap hajkoronáját - meglepő tippet adott száraz hajvégem regenerálására. Használj mandulavirág olajat, nemcsak a bőrödet, a hajadat is megvédi a kiszáradástól és a környezeti ártalmaktól! Nem gondolkodtam sokat az olajon, miután Viktor megrövidítette - egyébként kezelhetetlen - vörös tincseimet az első utam a drogériába vezetett. Megvettem a Kneipp fürdőolaját, amely 94 %-os természetes mandulaolajat tartalmaz. Elvileg az érzékeny, száraz bőrnek adja a csillogást, de én simán rákenem reggelente a hajvégemre. Nem kell hozzá frissen mosottság, beszívja szárazon is. Az olaj működik, már Nesze!P is rájár a mandula csodakoncentrátumra. Ha veszel, ajánlom vegyél egyet a barátnődnek is! Mi megvettük! Várjuk a Glamour címlapot!



Kneipp Bőrápoló Fürdőolaj - 375 Ft 

 

Nesze!N

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr802903548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NortonGirl 2011.05.16. 13:10:35

Húúú, asszem legközelebb tényleg ki fogom próbálni:)

juste2 2011.05.18. 19:24:46

Gondoltam én is kipróbálom és elmentem a Müllerbe, találtam is, de a 100ml-es kiszerelése 1490,- Ft-ba került. Még nem próbáltam ki, de annak is eljön az ideje :D

Köszi a tippet!!

beautyka 2011.05.18. 20:04:45

DM-ben nézd meg, mi ott vettük, 20 ml-es kiszerelésben, ami sokáig elég

Whiteorchid0216 2011.10.14. 12:57:31

Szaraz v vizes hajrvégre kell tenni ? v ez mind1?
süti beállítások módosítása