Nesze!szer

Őssejtek az arcomban - én meg illegalitásban

2011. május 03.




Te tudod - mondta két barátnőm is, mielőtt elindultam erre a kezelésre. Mert nem egyszerű, amibe belevágtam. Csomor Csilla színésznő mesélt egy újdonságról, amit mindenképp próbáljak ki. Álltam elébe. Hurrá, juttassunk őssejteket a bőrömbe! Ez a Royal Klinikán egy 5 lépcsős eljárás, amely az ősi földműveléssel mutat párhuzamot. Nem paraszt lettem, de...Ahogy a földműveseknél is előbb a talajt megfelelővé teszik, majd utána ültetnek csak, és jönnek a tápanyagok, az én arcomnál is meg kellett oldani, hogy vevő legyek a jóra.  Hajni, aki a kezelést végezte, nagyon kedves volt velem és nem borult ki a hasonlataimtól - külön köszönet ezért neki. Először szépen érzéstelenítve lettem, olyan volt, mintha a fogorvos az arcomba pumpálta volna a lidokaint. Ezen a ponton azon derültem, hogy kb annyira aktívak a vonásaim, mint egykor Spéter Erzsébeté voltak. Magyarán teljesen rezzenéstelen arccal álltam, avagy feküdtem az Esprit kezelés elébe.
Kezdtük azzal, hogy egy rezgő dermarollerrel átgyalulták az orcámat. Így, hogy a kozmetikus kinyitotta a bőr mély rétegeit, sokkal jobban be tudta juttatni a hatóanyagokat. (A dermaroller egyébként a szervezet öngyógyító képességét is
aktiválja, melynek következtében fokozódik a bőr természetes kollagén termelődése.) Itt a vörös-kód lépett életbe, mert olyan érdekes színe lett az arcomnak, mintha az ajándék szoli bérletet egy nap alatt akartam volna elhasználni. Ezután jöhettek a gondosan tárolt, szinte laboratóriumból elővett növényi őssejtek, amelyek annyira jó fejek, hogy képesek
stimulálni a felnőtt szervezet saját őssejtjeinek termelését. Ami a szenzációs ebben, hogy a régi sejtkárok javulnak, tehát mondjuk a régi bárányos himlő nyoma, sejtecskéink élettartama pedig jelentősen megnő. Ráadásul még nanoméretű platinakolloid is dúsították a hatóanyagot, amely az egyik legnemesebb és legdrágább cucc. Záró lépésként pedig produkáltam a nézzünk ki kísértetnek című részt - kívülről így láttam magamat ugyanis. Egy hófehér gélmaszkot kaptam, ez okosan mondva aktiválta a bőröm hőmérsékletét és jöhettek a megújító aminósavak vele együtt.  Rögtön tükörhöz siettem, amint felkelhettem az ágyból. Hát, vöröslött a fejem rendesen! Gyorsan érzékeltem is, hogy akkor most nekem le kell mondanom az aznapi utolsó megbeszélésemet,  mert a kedves ügyfél valószínűleg Makóig rohanna félelmében, ha meglátná...
Így a taxi technikát alkalmazva illegalitásba vonultam a több mint két órás kezelés után és várakozó álláspontra helyezkedtem. Kentem magamat a C-vitaminos krémmel, de még másnap is úgy néztem ki, mint aki a harminc perces szolizásban hisz - délben és este. A harmadik napon már semmi gond nem volt, sőt! Egész konkrétan azt észleltem a hetek elteltével, hogy sokkal teltebb, szebb a bőröm, ami meg még extrább: feljebb került a szemöldököm. Mert ugye ez az évek során ez elindult lefelé. A kezelés hatására a bőröm tényleg megfiatalodott, mivel az irharétegben lecserélődött és megújult a kollagén-háló, valamint az elasztin rostok is, amelyek a bőr rugalmasságáért és a ráncok megjelenéséért felelősek.  Ráadásul ez beindította a szervezetem saját önmegújító képességeit is.
Mindenkinek ajánlom ezt az Esprit csodát aki nem fél belevágni valami egészen fantasztikus és hatásos extrába. Fájni nem igazán fáj, de néhány napig a C-vitaminos krémek lesznek a legjobb barátnőink. Én már alig várom, hogy mehessek egy újabb  kezelésre, sejtfüggő lettem!

 

Nesze!P

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr222873802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Teri néni 2011.05.15. 18:35:46

Az is elmebeteg, aki ezt a baromságot elhiszi, de aki még dicsekszik is vele, az már a legalja.
süti beállítások módosítása