Nesze!szer

A parfümőrök már a fürdőszobában vannak

2011. április 21.



A minap Anyukám egy jó öt percet hahotázott azon, hogy Görögország illatú öblítőt vételeztem a sarki rettenetben. Ő ugyanis hirtelen vizualizálta, hogy én Alekosz illatú ruhákat mosok majd. (Én meg hihetetlen nagy tévézős révén megtudtam, hogy ez a szereplő görög.) Hát, lehet, hogy a Mamám rémisztgetése volt az oka, de nem is jött be a cucc, megváltunk egymástól az öblítő és én. A fürdőszobában pedig csak gyűltek a halmok, melyet vakondra ugye nem tudtam fogni, mert az nehézkesen jönne fel a sok lépcsőn a legfelső lakásba. Így tegnap a szükségnek az ő okán két csinos kiszerelésű új illattal tértem haza, újfent próbára téve a szaglókáimat. A Lenor ugyanis még 2009-ben gondolta úgy, most már a parfümök felé evezve hozza ki az öblítőit. Nem volt rossz ötlet, azt kell mondjam. . A lényeg, hogy ismerkedni kezdtünk az öblítők és én. Egy a biztos, hogy mindkettő újdonságot a francia nők ihlették. Engem meg mondjuk a tiszta ruhák vágya ihletett, de az nagyon. És milyen csoda az is, hogy most már az erkélyen lehet szárítani a cuccokat, de térjünk vissza a tett helyére. A Lenor úgy gondolta, megkísérli a nőiességet, az eleganciát és a luxust is, mint érzést, belecsempészni a flakonokba. Grasse-ban, a világ parfüm fővárosában mutatták be néhány hete az új Parfumelle családtagokat, melynek nevét megpróbálom nem elrontani: Mysterieuse és Intriguante. A két illatot az illatpiramis elvei alapján alkották meg. Az érzékeinkre hatnak és ugyanúgy kinyílik, mint egy jó bor. Ez a Parfumelle kollekció titka.  A Mysteriuse egy titokzatos illatkompozíció, amely magában hordozza a piros gyümölcsök, a tőzegáfonya, a málna és a szeder intenzitását, mindehhez pedig egy csöppnyi vanília is társul (ez a leginkább vágykeltő illat, csak szólok). Az alapjegyei pedig az édesgyökér és a pézsma. Az Intriguante variáns gazdagabb és krémesebb illatú. Összetevői között megtalálhatók a keleti fűszerek és gyümölcsök, főként grapefruit, barack és piros gyümölcsök alkotják, a gyöngyvirág, illatvirág, az erdei borostyán és pézsma kellemes keverékével együtt. Mindkettő nagyon finom, azt kell mondjam. 
„A francia nőt az a bizonyos „je ne sais quoi” teszi igazán vonzóvá. Ez köszön vissza a Lenor Parfumelle kollekcióban is, mely most titokzatosságba burkol, míg a parfüm luxusérzését nyújtja a ruháknak minden nap.”– mondja Evy, aki a terméket fejlesztette. 
Hát, köszönet neki érte, hogy most már mi magyar nők is franciás eleganciával repkedhetünk a fürdőszobában. Én megtaláltam az öblítőmet, az egészen biztos, nem fogok itt mindenféle görög területekre ugrálni, maradok francia honban. A következő lépés a teljes boldogságom felé már csak az lenne, ha nem csempésznék minden mosásba újabb adag papírzsepit. De ez nem a Lenor Parfumelle illatain múlik. És ahhoz képest, hogy Bridget Jones kék spárga levest főzött az én néhány zsebkendő darabkám az semmiség. Egyébként meg gondolkodjunk pozitívan: tök jó a papírkák illata is az új öblítőimtől!  

 

 

Nesze!P

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr112844579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása