Nesze!szer

Indul a mandula

2011. március 24.
 
 
Kora tavaszi őszinteségi rohamot kapva be kell valljam: a csizma szezon vége és a pipellős időszak beköszönte megviselte a lábamat. Nem annyira, de azért többször is elhagyta a jaj kifejezés a számat. Így nem kellett sokat gondolkodnunk, ki is legyen a megfelelő alany a L'Occitane új mandulás mini családjának Elegant Leg Mist névre hallgató tagjának a kipróbálására. Kéznél volt a lábam. Mondjuk az életben nem használtam ilyen izét, persze tudom, hogy ez az iparág például a franciáknál megy leginkább, ott mindenkinek nagyon el vannak nehezülve a járókái úgy általában és keresik rá a megoldást. Előkaptam a L'Occitane spray-ét, ami most jelent meg. Tudtam, hogy a dolog mandulafarügy-kivonatot és gesztenye- és ciprusfa olajesszenciát ötvöz, melyek fokozzák a bőr keringését. De leginkább a mentolt éreztem ki belőle, meg azt, hogy nem két irdatlan nagy dorongnak érzem a lábfejemet, nem túl nagy méretük ellenére. A bőrfeszesítő szilíciumot az istennek sem észleltem, de azóta imádom fújkálni a kis virgácsaimat, miután kiszabadítom a tűsarkú fogságából. Mondjuk ezek a franciák tudnak valamit, nem rossz feeling ez a hűsítés. Na jó, azért én a boraikat és divatot is lájkolom...
 
 

L'Occitane Elegant Leg Mist limitált kiadás  - 4690 Ft 

 

Nesze!P

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr922768772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása