Nesze!szer

Beauty bakik Vol. 2.

2010. november 16.
 
 
Szépnek kellett lennem aznap. Vagy ugye kellett volna. Gondoltam, előkaparom, milyen csodák vannak talonban otthonomban. Fel is leltem egy revitalizáló maszkot. Egy harmad por, két harmad víz. Bekevertem a Mici macis bögrémben és felkentem. Tizenöt perc. Gondoltam, addig szép nyugodtan válaszolgatok a mélekre és az idő leteltével levakarom a cuccot. Ja, csak azt az egyet felejtettem el, hogy képes vagyok elveszni a neten, van nekem ez a kis szokásom ugye… Így is történt. Fél óra elteltével észleltem, bizony zöld az orcám még mindig. Rohantam a fürdőszobába, hogy megszabaduljak gumi maszkomtól. Addigra viszont már a hajam tövébe is sikerült beleragadnia a masszának, úgy néztem ki, mint egy aszalódott kaméleon, majd szinte ütve fúróval sikerült leszednem. De nem az egészet! Utána még órákig találtam magamon itt és ott különböző pici foszlányokat. Ja, az arcom felderült, csak a homlokom ráncolódott rendesen. Ugyanis takaríthattam ki a lakást, mert mindenhol csodás kis zöld foszlányok peregtek még rólam…Tanulság: máskor a fürdőszobába zárom magam maszkkal a fejemen! Ja, és persze laptop nélkül! 
 
Nesze!P
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr1002453712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása