Nesze!szer

Tigrisszem melír a hajamon

2017. május 08.

 

violad1.jpg

 

Néhány hete már tudtam: Viola Dóra új szalont nyit. Festette ő már többször a hajamat és nem véletlenül akartam megvárni az új fodrászatát a tincseimmel. Kíváncsi voltam, na...  alapos lenövéssel érkeztem a szakadó esőben hozzá. Ami elsőre megfogott, hogy hű, de jó helyen van. Városház utca, tehát metróval csodálatosan megközelíthető (annak, akinek igen kevés az ideje, ez fontos szempont!) Az üzlet portálja nagyon bejött. Iszonyat mókás és friss variáció egyben. A képen nem igazán látszik, de a körmös hölgy gyakorlatilag a kirakatban ül. (Ez eléggé különleges és az is felkapja a fejét, aki nem egy szalon látogató típus).

Az üzlet eléggé ízléses belül és olyan szabad - így mondanám érzésre. Kettő dolgot nem kedvelek annyira a fodrászatokban, de tényleg. Amikor megkérdezik: hová mentek nyaralni és azt: van terved szilveszterre? Nem szeretem, amikor ismeretlen emberek előtt bizalmaskodunk jó hangosan és azt sem, amikor egy boxban kell feszengenem összezárva. Tudom, sok a bajom...  De Dórinál tetszett a laza légkör, ami nem volt tolakodó egyáltalán. Bejött, hogy egy nagy asztal körül van mindenki és a tükör sem szokványos. Kicsit más feeling az egész szalon, de mégis jól érzed magad.

 

viola_dori_hajam.jpg

 

Ja, és a hajam, igen. Szóval. 3 színt használt Dóri a fejemre. Tigrisszem melírt készített nekem. Szeretem, ha játszik a fény a hajamon és ez meghozta a várt hatást (bár egy nagyobb ápolást is tervezek valamelyik napra.) Viola Dóri sok éves szakértelme (nem véletlenül oktat sokakat), rögtön látszott, ahogy feltette a festéket. Teljesen elégedetten távoztam az üzletből, főleg, hogy a kezem is kapott egy paraffinos pakolást, amíg hatottak a színek.

Ez egy jó hely, szuper rezgései vannak és szakértő a csapat. Jó volt kávézni, dumálni, röhögcsélni és közben úgy szépülni, hogy nem kell feszengenem. Aki most keres fodrászt,annak nagyon tudom ajánlani Dórit, mert tisztában van a legújabb trendekkel, alapos szakértelme is van hozzá, nemcsak az instára tudja jó szögből fotózni a modelleket...D

(A Viola Dóra Hairszalon facebook oldala ITT, keressétek bátran!)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr9412489323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása