Nesze!szer

Balaton Sound, avagy hogy nem jutottam be: jeggyel

2014. július 11.

 

 

sound nyitó.jpg

 

Hol volt, hol nem volt. Csütörtökre csináltunk még egy hasznos postot, hogy mit pakoljatok el, ha a Balaton Soundra mentek. Dia is készült ugyanis. Aztán érdekes fordulatot vett a szórakozás:
 
Idén úgy döntöttem, hogy aktívan töltöm a nyarat, így a jól megszokott strandon fetrengős nyaralás helyett, fesztiválra gyűjtöttem a pénzt. Nem volt kérdés, a cél Zamárdi és az ott megrendezésre kerülő Balaton Sound! Már márciusban lecsaptam az early bird jegyre, ami akkor még 37 990 forintot volt. A jegyvásárlást egy utazási irodán keresztül intéztem (Ibusz), gondolván, hogy ott tuti kézhez is kapom a jegyemet, amit aztán 4 hónapig féltve őriztem az éjjeliszekrényemben. Elérkeztünk hát a fesztivál első napjához,  meg is érkeztünk Zamárdiba rendben. A bulizás várható hangulatát az őszi időjárás sem tudta elrontani. A karszalagokat kiváltó sor is egész gyorsan haladt, már minden pajtásomnak ott volt a csuklóján a bejutásnál. Én következtem hát, de az ügyintéző vészjósló arca rossz érzést ébresztett bennem. A monitoron láttam a pirossal kijelölt szöveget: Már kiadva! Kérdőn néztünk egymásra a pénztárossal, majd a türelmemet kérte. Oké, mondtam és vártunk. Akkor még azt hittük, hogy ez csak valami félreértés és 10 perc múlva már valamelyik színpadnál fogunk csápolni - de nem így történt. Már sokadik perce vártam, amikor közölték velem, hogy a 4 napos bérletemet hamisították és tegnap már bementek vele. Ez valami vicc? - kérdeztem, amire válasz nem érkezett, csak értetlen tekintet. Kérték, várjak még, de ott a fa alatt, ahol nem ázom meg - mondta egy másik ott dolgozó, merthogy közben leszakadt az ég. Az időjárás hűen tükrözte a hangulatomat, de akkor még mindig elhittem, hogy happy end lesz a vége. Újabb percek teltek el, ami közben több fesztiválozóval is szóba elegyedtünk, akiknek szintén volt valami problémájuk a jeggyel. "Az egyik lánnyal is ez történt tegnap, sírt is szegény. Utána úgy láttuk, hogy őt beengedték." - biztatott egy idegen. A várakozási idő az első órájába lépett, amivel párhuzamosan lemaradtam az egyik kedvenc előadóm koncertjéről... Nem baj, gondoltam van még három napom! "Ide tudnál jönni?" - kérdezte az ügyintézőm, aki elküldött egy "Problémás jegyek" feliratú ablakhoz. Ott már a bérletemet szorongatva várt két hölgy, akik szemrebbenés nélkül közölték velem: mivel nem névre szóló a bérletem (ami egyébként sehol sincsen feltüntetve, hogy az kötelező lenne), ezért valaki hamis jeggyel és az én vonalkódommal befáradt vele a fesztiválra. Megkérdezték, hogy feltettem-e az internetre vagy feltehette-e valaki? Merthogy szerintük ez egy mindennapi eset, előfordul, hogy valakinek hamisítják a jegyét... Mondtam, mióta megvan, lakat alatt őrzöm, elő se vettem a indulás napjáig. Megvonták a vállukat és hozzátették, hogy ezzel a bérlettel nem mehetek be a fesztiválra. Nem hittem a fülemnek... A becsületesen megvásárolt bérletemre ráírogattak mindenfélét. Na, nem hagytam annyiban, kértem egy felettest, akivel beszélhetnék. Elfogadható magyarázatot nem adtak, sőt jóformán még én voltam a hibás, hogy miért nem vettem névre szólót, amivel ilyen nem történhet meg. Újabb munkatárs jelent meg, aki csak ismételni tudta az elhangozottakat: a bérletemet hamisították, én pedig nem mehetek be. Mutattam számlát, amit időközben az utazási iroda elküldött nekem, gondoltam, ezzel csak jutok valamire. Rosszul gondoltam, ugyanis szerintük ez nem egy cipő, amit csak úgy egy blokkal kicserélek. Valaki hallott már ilyet, hogy egy számla nem bizonyít semmit? Szó-szót követett és a következő jelenet az volt, hogy a rendőrségre kísértek, ahol felvehetem a jegyzőkönyvet, ha akarom, ugyanis ez bűncselekmény, kérem. Polgári peres eljárás útján visszakaphatom a pénzemet - vagy nem, azt majd megítélik a fejesek. A rendőrök egyébként azt javasolták, hogy abban a városban vegyem fel a jegyzőkönyvet, ahol vásároltam a bérletet, de ezt egyik ismerősöm és én sem láttam jónak, mondván, hogy ezt a tett helyszínén kell megtennem és nem máshol, napokkal később. 
Az est további részében egy barátom jóvoltából napi jeggyel bejutottam, de hogy a tervezett 4 napos mulatságból nekem valószínű, hogy csak 1 jutott...
Nesze!Dia
(képek: Balatonsound főoldal és saját, telefonos) 
jegy sound.jpg
 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr606500453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Christian Lamp 2014.07.11. 18:42:29

Azért én a fogyasztóvedelmet ráküldeném Sound szervezőire, mert egy egyedi vonalkodos jegy ami úgymond egy forma jegy, meg is az egyedi vonalkód hogyan került ki ha Judit úgy őrizte mint a hímes tojást. A másik ha látják az illetékesek szervezők a számlát stb akkor engedjék be őt.
A másik hiba amit én látok az hogy ha megveszem a bérletet akkor miért nem kapom meg vele a karszalagot is ????

panaszmuki · http://meisz.blog.hu 2014.07.11. 19:50:10

Azt a jegyet te gyűrted össze ennyire?
süti beállítások módosítása