A Dior-ház tudja, hogy nyerje meg azokat a bloggereket is magának, akik egyébként nem rajongói, különösen nem Kate Moss rajongói. (KM fluoreszkál a Dior új kampányában.) Mert a cégnél a bőrükön, azaz az eladásaikon érzik, hogy a bloggerek diktálnak ma már a sajtó világában. Szóval Diorék nem mindennapos promo keretein belül mutatták be az Addict rúzsokat a héten Párizsban. A divatház ugyanis szobára vitte a beauty bloggereket. Igazi multikulti orgiát rendeztek a Hotel Plaza Athenee egyik lakosztályában, amelynek erkélyéről kilátás nyílik az Eiffel Toronyra. Tudtátok, hogy itt forgatták a Szex és New York című sorozat egyes jeleneteit is? De ugyanitt nemtelen plasztik Barbie inspirálta szobában is megszállhattak a pláza őrültek egy rövid időszak alatt. A lakosztályt, ahol a nemzetközi bloggereket vendégül látták, úgy rendezték be, mintha Kate épp ott járt volna. Ikonikus kupinak neveznénk, amiben minden nő kényelmesen érezné magát. Talán még a nővérem is...
Nesze!N