Nesze!szer

Üljél sünre!

2010. november 03.
 
A beauty sleep fontosságáról nem lehet eleget beszélni. Minden híresebb vagy hírhedtebb modell jól elmondja az interjúkban, hogy szépségét a sok víz ivásnak és az alvásnak köszönheti. Oké, értjük mi ezt a dolgot, de ugye rohanó és stresszes világunkban nem olyan könnyen hajtjuk álomra a fejünket. Mert ugye az ellazulás az igen sokszor várat magára. Persze mindenki másra esküszik. Van, aki még a bárányos iskolát osztja, hát minden elismerésem neki, én úgy a tizenkilencedik barinál kapok guta típusú. Szóba jöhetnek az illóolajok, aztán a meleg tej, meg a levendula a lakásban és a gyógyszernek nem minősülő gyógyhatású készítmények is. Ja, meg persze a szőlőlé is, melyet egyes vidékeken bornak hívnak…Viszont ezt a kúrát azért tartósan nem javallanánk.
De nemrégiben rábukkantam valami igazán perverz megoldásra, amely segít a jó vagy jobb alvásban. Ez pedig egy matrac. Olyan matrac, ami tele van szurkával és piszkával. Na mondom tovább. Szóval ez a cucc egy olyan dolog, amelyen apró pici tüskék vannak és ezek ingerlik az idegvégződéseket, már amennyiben használni kezdjük a Yantrát. Ja, mert ez a neve. Persze, én sem úgy huppantam rá első alkalommal, hogy akkor most uccu neki. Óvatos voltam, mert nem volt fakír a családban, vagy legalábbis nem tudok róla. De úgy két perc már el is múlt a fájdalom, persze utána sem dobáltam magam féktelenül a matracon. Aztán rájöttem, hogy ez valami irtózatosan nagyon jó. Az ülőkém alá helyeztem, és egyszer csak azt vettem észre, hopp, nincs a keresztcsontomban semmi fájás.

 Egyébként a Yantrát tehetjük a fejünk alá, a keresztcsonthoz, a háthoz, vagy akár a hashoz is, attól függ, mi éppen a probléma. Amennyiben az alvással van gondunk, a buksink alá ajánlatos helyezni, mert így jól kimegy szépen belőlünk a feszko. Egyébként halkan megsúgom, hogy állítólag a narancsbőrt is meglepően eredményesen kezeli, ez utóbbi hatásról néhány nap után még nem tudok beszámolni. A tüskék az erős ingerlő hatás következtében fokozzák a hajszálerekben a véráramlást, így a szövetekből is szépen eltávozik a salakanyag is. Gerincfájdalmakra is csodás, nekem mondjuk a hátamra volt orvosság egy szép vasárnapi délutánon. Olyan összecsukható akupunktőr ez, nem más. Ja, és még nem kell kínaiul sem tudni hozzá. Én azóta sem váltam meg tőle. Csak a család akarja lenyúlni folyton… 

Nesze!P

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr322418846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása