
Itt vagyunk - láthatóak vagyunk.
Ez az üzenete az AGNESKOVACS márka idei kollekciójának. A Clarté kollekció és a kampánya egy finom, de mégis erőteljes figyelemfelhívás, amely a női lét egy sokszor elhallgatott állapotára világít rá. Arra az időszakra, amikor egy nő a negyvenes, ötvenes éveibe lépve gyakran „láthatatlanná” válik a fiatalságot bálványozó társadalom szemében. (Mondjuk szerencsére azért én ezt nem annyira tapasztalom)
Ilyenkor sokan közülük úgy érzik, eltűnnek a reflektorfényből – akár a magánéletükben, akár a szakmai pályájukon. Pedig ez az időszak nem a háttérbe húzódásé kellene, hogy legyen – hanem a másodvirágzásé. Na, ezt a nézetet már nagyon osztom. Most 3 vagány csajszi állt modellt a Clarté koll kampányába, igen kedvelem őket.
“Nem érdekel a korom, soha nem is érdekelt. Gyönyörű dolognak tartom az öregedést. Csodálattal tudok nézni egy idős embert az utcán, mennyi megélt pillanat, mennyi tudás, mennyi bölcsesség! Jó látni, ahogy a divatipar is újra felfedezi ezt a szépséget. Nagyon örülök, hogy részese lehettem ennek a csodálatos kampánynak, amely a fantasztikus táskák mellett, egy ennyire fontos, mindannyiunkat érintő ügyre is felhívja a figyelmet.” – mondta Dorka és ugye, milyen igaza van?!
A Clarté kollekció darabjai nemcsak szépek, hanem funkcionálisak is: a tölcsérszerű formák rögzítik és elindítják a pántokat, játékos aszimmetriát csempészve a formába. A szűknek tűnő, mégis tágas táskatest egyszerre tartást és mozgásteret ad – stílus és praktikum kiegyensúlyozott találkozása. A táskák az időtálló sokoldalúság jegyében idén új funkciókkal gazdagodtak: a ki- és becsatolható zsebek külön is használhatók, a legnagyobb tote modellhez pedig elegáns, kivehető laptoptok is tartozik. Az állítható pántoknak köszönhetően minden darab testre szabható – vállon, keresztben vagy akár kézitáskaként is viselhető.



