Nesze!szer

Fogas kérdés: te halogatsz vagy sem?!

2022. október 30.

 

fogjo.jpg

 

Születetett halogató vagyok. Szerintem talán a Pató Pál úr is az őseim között volt, de hagyjuk az én családfámat: mi újság a tiéddel? Te meddig halogatod például a fogorvoshoz menetelt? Mert én büszkén jelenthetem, ebben sokat fejlődtem.

Na, minap hívtam egy barátnőmet. Mondja, visszahív, csak bevesz egy fájdalomcsillapítót. Oké, kivártam a soromat és már röpke két órácska múlva telefonált is. Kiderült, hogy fájt a foga és bevett egy tablettát. Kérdezem tőle: dokihoz nem mész, tudok egy szuper helyet. Nem, nem megy, mondta, bevesz ilyenkor egy gyógyszert és elmúlik mindig. Hát, nem rendeztem hegyi beszédet, de majdnem. Inkább arra gondoltam, írok a témában egy postot. Ugyanis a másik vesszőparipám amellett, hogy időben járjunk fogorvoshoz az, amikor valaki írja: valami nem stimmel a szervezetében, gyakran fárad, hullik a haja stb... Ilyenkor mindig előjön: a fogai rendben vannak, megnézette?! Mert sokszor nem is gondoljuk, akár egy teljesen más testi tünet hátterében egy bölcsesség fog is állhat. De gyakorlatilag így tanultam én is csak, a saját hibámból. Viszont már tanultam! 

 

fog1.jpg

Szóval kéretik időben fogorvoshoz menni és nemcsak akkor, amikor már ordít az ember a fájdalomtól, sőt. És most a témában  behoznék egy új szempontot is, mert pont ma láttam erről egy írást valahol. A fogászati kezelések ára is emelkedik, nem is csoda. Szóval, ha van kezelendő darab a szádban, akkor nem rossz, ha most mész el, mert lehet, hogy 2 hónap múlva már a sokszorosát kell kifizetned annak, ami ma 30 ezer lenne, az januárban már...  Azért ez akár egy nagyobb beavatkozásnál, ahol implantátum is kell, combos összeg tud lenni. Ráadásul, a hiányzó fog a többire is hatással lehet,  foghiány területen és a környezetében lévő csontszövet akár el is sorvadhat, a körülötte lévő fogak pedig bedőlhetnek. Az pedig nem túl praktikus és szép. Így pedig könnyen lehet, hogy mire rászánjuk magunkat a kezelésre, az már csak jóval komplikáltabban lehetséges, tehát jobb lett volna nem halogatni a dolgot.

A gyökérkezelésről meg ne is beszéljünk, mert tudom, ez az egyik legrettegettebb témakör a fogászat terén. Én is mindig azt gondoltam, ez valami borzalom, egészen addig, míg egy barátnőm nem járt a Vital Europe Fogászatba és nem mondta, hogy meg se kottyant. Én csak átnézetni a fogaimat mentem nemrég és milyen jól tettem. Sehogy nem látszott, hogy keletkezett egy lukam, csak a CT mutatta ki. És már tömte is az orvos. Azt kell mondjam, hát én ennyire finom kezeket még nem tapasztaltam a számban, hogy egy teljes képzavarral éljek. Tokkal vonóval félóra alatt kipipáltuk a tömést és gyorsan leszedték a fogköveket is, maximum egy óra volt minden és semmi nem fájt. Pedig azért tudok nyűgös lenni a fogászati székben, töredelmesen be is vallom. Mondjuk a Vital Europe egy teljesen más színvonal, ellátás és profizmus, mint amit eddig tapasztaltam itthon, igazi angyalok ők, csak kék álruhában. Dr. Dudás Péter az orvosom és az asszisztenciája is igazán kedves, vicces, jó kezű. Itt maximális gondossággal találkozik az ember. 

Nem is szájalok tovább, csak ajánlani tudom őket, ne halogassátok fel, keressétek fel!

A minimum évi egy konzultáció kötelező!

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr917962424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása