Nesze!szer

Aludj jól és szépülj is közben!

Levendulás-málnás-kollagénes szépítő ital!

2022. április 04.

 

dsc_8020_ps2.jpg

 

 

A jó alvás mindennek az alapja tulajdonképpen. Én magam megőrülök attól, amikor egy újabb appot ajánlanak a figyelmembe, ami figyeli az alvást és megmondja, hol nem durmolok jól. Akinek gyereke, avagy még inkább kicsi gyereke van, az pontosan tudja, isteni csoda kell ahhoz, vagy egy kiválóan szundító csemete, hogy az ember egyáltalán rendesen tudjon aludni és kipihenten ébredni... és hát az elmúlt egy-két év történései rá is tettek erre egy vagy két lapáttal. Én sem tartoztam az igazán jó alvók táborába még nem is olyan régen. Megmondom őszintén, ennek vannak hormonális okai is és egészségügyiek is persze. De őszintén szólva, ha én nem alszom ki a magam x óráját, hát akkor nem annyira könnyű magammal sem. Altatót és egyéb más ilyen cuccokat nem igazán akartam soha szedni, ám vágytam már némi kipihentségre.

A megoldás megint Balatonról jött. Van egy barátnőm Tihanyban és jártam is egy levendula múzeumban ott, ami nagy hatást gyakorolt rám, olyan tiszta és szép volt minden. Nem, nem aludtam el rögtön a sok levendulától, de megtapasztaltam, ott, a műhelyben milyen profi termékeket állítanak elő, én is gyártottam igazi levendulából szappant velük, hoztam haza tusfürdőt is. Ám nemrég termékfejlesztésbe kezdtek és kihoztak egy új dolgot, amiből kaptam, hogy teszteljem, kóstoljam meg. Már azért is, mert Eszter tudta, hogy eléggé kedvelek mindent, ami levendulás. És ez az. 

Szóval ez az újdonság, amit jött hozzám a Lavender Tihany Collagen beauty sleep shake-je. Egy nagyon szép tégelyben képzeljétek el a por állagú dolgot, amit vízben kell feloldani - de látjátok is a képen. Már az, hogy a levendula egyik magyar őshazájából jön, megvett engem....D Persze, kicsit tartottam tőle, hogy túlzottan fura lesz az íze, mert azért lássuk be, sok helyütt túlzásba viszik a "levendulásítást". Itt szerencsére nincs erről szó és azt ígérte a termék, hogy kollagénnel és hialuronsavval látja el a szervezetemet. De mondom is, mi van benne:

- Kollagén (marha)

- Hialuronsav

- Citromfű kivonat 

- Kamilla kivonat

- C-vitamin 

- Macskagyökér kivonat

A levendula íz mellé egy kis málnát is becsempésztek, de látod is, milyen szép színe van az italnak, amikor kikeverem. A citromfű és macskagyökér által nyugtat és segíti a jobb alvást, a kollagén és hialuronsav pedig a bőrömnek tesz jót. Nekem könnyebbség, hogy este megiszom és nem kell még ezer más dolgot bevennem pluszba - ebben a műfajban nem vagyok jó.

Maga az ital nem túl édes, nincs az a fura kollagén mellékíze, finom. Nem mesterséges anyagokkal van tele, hanem a hazai tájak kincsei találhatóak benne, amelyeket a népi gyógyászat is használ már régóta. És nem mellesleg nagyon jól alszom tőle. Elalvás előtt fél-egy órával kortyolom el, vagy hát inkább bedöntöm. Az első napokban el is felejtettem, hogy figyeljek arra, milyen hatása van, csak rájöttem, hogy jé, sikerült egész jókat alukálnom. Aztán tudatosítottam is, hogy ez most tényleg igazi beauty sleep shake és teszi is a dolgát. Egy hónapnyi adag van egy tégelynyiben és igazság szerint a konyhában is elég szépen mutat, vagy az ágy mellett, ha ott kevered a magadét. 

 

tihany_lavender_kollagen_1.jpg

 

Száz szónak is egy a vége. A kollagén miatt rugalmasabb és feszesebb a bőröm, a többi összetevő miatt pedig jól alszom. Nyilván persze akkor, ha nem felejtem el meginni este. Bárányokat nem számolok, sose kedveltem azt. Most a tihanyi levendulásban érzem magam esténként, amit nyáron tuti, hogy újra felkeresek majd. Addig meg igyekszem szépre inni a bőrömet!

Jó éjszakát nektek is! 

A Lavender Tihany Collagen beauty sleep shake-ről többet ITT olvashatsz. 

Fotó: Serényi Judit, helyszín: The Frame Studio. 

 dsc_8031_ps2_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr2417797065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása