Nesze!szer

Köldökzsinór modern formában

Okos dolog az okosóra a gyereknek?

2021. december 12.

 

 

20211205_123952.jpg

 

Fura az ember, ha szülő. Amikor a gyerekével van állandóan, azon rimánkodik, valaki csak egy órát foglalkozzon vele és legyen csend. Aztán meg, ha nem vagytok együtt, jön a másik furaság. Nálunk a bezártság ideje után volt az első nap, amikor a gyerek oviba ment, hogy olyan visszás volt, hogy nem tudok beszélni a lányommal, jól van-e, minden rendben van-e. Olyan volt, mintha kicsit megint elvágnánk a köldökzsinórt.
Aztán már iskolás lett és jött az újabb rendelkezés: rajzra például be sem mehetünk az épületbe, csak kint várhatjuk. De a foglalkozásoknak nem mindig ugyanakkor van vége, másfél óra meg készenlétben eléggé érdekes állapot, főleg, télvíz idején. Keresni kezdtem azt, hogy ez az engem zavaró dolog hogy oldható meg. Abban biztos voltam, hogy egy mobiltelefonhoz pici még, de szeretném, ha kapcsolatban lehetnénk napközben is. Így esett a választásom az okosórára, mint műfaj. Hosszas tanulmányozás után találtam az XPlora márkát, bevallom, az is szempont volt, hogy rózsaszín szélű is van. Tulajdonképpen ez egy telefon, okosóra, aktivitásmérő is egyben. Mondták, hogy a gyereket mozgásra ösztönzi, de nálunk ez nem igazá szempont,  mert az én gyermekem inkább túlmozgásos, de tudom, vannak nyugis kicsit is, ahol jól jöhet.
Szóval beszereztem egy ilyen XPlora 5X Playt, amit a 4-11 éves gyerekeknek szánnak. Mi bőven korhatárban vagyunk. 
Amikor átadtam neki az okosórát, annyira örült, hogy az nem igaz. Előtte már oldalakon nézegettük,, mi lenne, ha... és melyik tetszik neki. Nyilván a rózsaszín, hát persze. Nagyon régóta várta, hogy megjöjjön. Nem akartam rohanva átadni, azt szerettem volna, hogy legyen rá idő. Mondtam, hogy most van egy meglepetés. És akkor megkapta. A boldogsága határtalan volt.
20211205_123825.jpg
Néhány napig még vizsgálgattuk a szépséges kis készüléket, aztán elkezdtük a menetet. Beüzemeltük. Egész könnyű volt, pedig sok minden vagyok, de nem tech guru. Ami zseniális ebben, hogy ugye én állítom be, hogy ki hívhatja őt és ő ki tud hívni. Az első napok a tanulással teltek, mire mindenki belerázódott, a lányom napi tíz emojit küldött nekem és felhívott akkor is, ha az iskolatársa nem annyira volt jó fej. Aztán belejöttünk. Számomra nagy biztonság ez az okosóra. Én látom és bármi van, tudunk beszélni telefonon. Megmondom őszintén, szülőként
mindig olyan megható élmény, amikor meghallom a kis csilingelő hangját a telefonban. Múltkor így hívott fel:
- Anya, mikor jössz értem?
- Miért, a többiek már hazamentek, egyedül vagy?
- Nem, csak sötétedik, azt láttam.... a szívem ilyenkor csordultig telik szeretettel. Köszönöm XPlora, hogy a láthatlatlan köldökzsinór még mindig él köztünk és tarthatom a kapcsolatot a gyerekemmel akkor is, ha nem vagyunk együtt! 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr8016781574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása