Nesze!szer

Olasz rózsák illata bioparfümben: fújd magadra a rózsakertet!

2021. október 10.

 

 

 uj_rozsaszirom_kollekcio_2_1.jpg

 

Neked mit jelent Olaszország? Nekem az életkedvet, a vidámságot, a jó ételeket, a stílust és a szerelmet. És a rózsa? Számomra az abszolút nőiességet. Kicsit rózsa mániás is vagyok, mindenem ez a csodás, rejtélyes virág. Ami gyönyörű, de amellett szúrós is tud lenni. Mint egy igazi nő. 

A napokban egy csodás rendezvényen jártam, ahol megismertem a Helan biokozmetikumok illatait. Őszinte leszek, nem tudtam, hogy ennyiféle parfüm van a portfóliójukban. Ezt egy olasz család készíti és természetes összetevőket tartalmaznak a finomságaik. És hát azt kell mondjam, elég jól is sikerülnek, az egyik illatuk a Glamour magazin versenyén díjat is nyert, amit a közönség szavazott meg számukra. És most kijött egy rózsás illatcsaládjuk is, ezt ismerhettem meg egy igazán lebilincselő és szívvel teli eventen, ahol maga Olaszország volt velünk, Kinga barátnőm, aki már évek óta kint él, hisz itt ment férjhez. A cégtől Madari Szilvi mesélt sokat, de most jöjjenek az illatok, mert 3 van.

Infinita:

Ez igazán egy kedves illat. Púderes, finom, olyan, mint amikor elindul a reggel és még harmatos a fű és a virágok. A virágos alapjegyekhez jön egy kis citrusos, de igazán nem tolakodó. Ez egy finom, visszafogott illat. Elegáns.  

Iconica:

A nap már delel, amikor a rózsák igazán a pompájukban tündökölnek. Nagy, húsos szirmok illatanyaga került ebbe a kompozícióba, karakteres finomság, pézsmás akkordokkal. Igazán romantikus finomság, érzéki.

 

20211006_103558.jpg

 

Inattesa:

És akkor leszáll az éj és jön a váratlan fordulat. A rózsa szinte egybeolvad a földdel, melyből kibújt. Maga az illat a földes jegyektől hihetetlenül izgalmas és orientális lesz, szenvedélyes. Na, ő lett az én kedvencem, de a barátnőmén például az Infinita áll csodásan. 

Illatoljátok meg, ha van rá lehetőségetek, én pedig ígérem, még több rózsás kozmetikumot felkutatok nektek - kicsit rákattantam erre a virágra. De előbb ezt az Inattesát beszerzem magamnak....D

És hoztam egy videót is, amiben egy igazi olasz férfi mesél a Helan parfümeiről. Szeretni fogjátok, Ciao!

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr7416716000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása