Nesze!szer

Császáros mamik: fontos az aranyóra!

2021. május 03.

 

 _elsoerintesert.png

A császármetszéssel szülő anyákat szólítja meg a Hansaplast legújabb kezdeményezése. A műtéti hegeket halványító hegkezelő tapaszt is bemutató kampány célja az aranyóra, vagyis a szülést követő egy-két óra jelentőségének bemutatása és az ezzel kapcsolatos párbeszéd elindítása. Szerintem ez nagyon, de nagyon fontos. És az, hogy tudjuk, a baba első hőstette (a születés) után mennyire alapvető, hogy együtt lehessünk, egyfolytában és ne kelljen az elszakítottság érzését megélni. Mert sokan nem is tudják, nagyon sok pszichológiai probléma később ebből ered és felnőttként jön rá csak az ember... már és amennyiben dolgozik önmagán.

 

Az aranyóra a szülést közvetlenül követő rövid, néhány órás időszakot jelenti, amit az anya és az újszülött együtt tölt. Az ekkor megtörténő első érintés nagyon fontos esemény a baba életében: olyan bőrkontaktus, melynek szerepe van a korai kötődés kialakulásában és az immunrendszer fejlődésében. A természetes szülésen áteső nőkkel szemben azonban a császármetszéssel szülő anyáknak a műtéthez is kapcsolható okokból sokszor nincs lehetősége megélni ezt a meghitt időszakot, melynek a fontosságát egyébként egyelőre kevesen ismerik. De mindenki kampányoljon érte, amikor megbeszéli a szülést az orvosával, mondom ezt én halkan!

 

Erről szeretne párbeszédet indítani a Hansaplast az aranyóra jelentőségét hangsúlyozó kampánya, melynek első filmjében egy azóta felnőtt baba és édesanyja emlékeznek vissza a császárszülésre és arra, amit az aranyóra adott nekik. A kommunikáció későbbi szakaszai során pedig szakértővel és anyákkal készített interjúk segítségével mutatja be a márka, hogy miért fontos az aranyóra, és mit veszíthetnek nélküle az édesanyák és gyerekeik.

 

 

„Anyák napja alkalmából azon kezdtünk gondolkozni, hogyan tudnánk megszólítani a fogyasztóinkat egy új kampánnyal. Így jött az ötlet, hogy segítsünk az édesanyákon azáltal, hogy felhívjuk a figyelmet az aranyóra fontosságára, valamint a császárheg kezelésére. A jövőre 100 éves Hansaplast márka a bőr és a sebkezelés szakértője, így bízunk abban, hogy a császárheg halványításával önbizalmat is tudunk adni az anyukáknak” – mondta Laczkó Csaba, a Beiersdorf Brand Managere.

 

„Idén anyák napján a leendő szülőknek szerettünk volna adni azzal, hogy kiállunk az aranyóra mellett. Így virágcsokrok és képeslapok helyett valós változást tudunk elérni a császáros szüléseknél egy olyan akcióval, ami tényleg aranyat érhet sok-sok nőnek és újszülött babáinak. Nagyon hiányos a tudás az aranyóráról és sokszor csak emiatt marad el ez az elemi fontosságú pillanat. Megtiszteltetés, hogy felhívhattuk a figyelmet erre az ügyre egy a témában hiteles márkával” – mondta Erdei Zsófi, a VMLY&R Associate Creative Directora.

 

Ne hagyjátok magatokat, babát váró anyukák! Mindkettőtöknek szükségetek van egymásra, az aranyórára! 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr4316520730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása