Nesze!szer

Reggeli Nesze

2020. október 13.

 

 

 

felho_befogas.jpg

1. A màsik dolga nem az èn dolgom.
2. Ha valaki haragszik ràm, azzal a mèreggel neki van dolga, nem nekem.
3. Bàrmikor - bàrmire - bàrkinek mondhatok NEM-et, mègha a màsiknak ez olykor nem is tetszik.
4. Nem kell ‘megmentenem’ mindenkit.
5. Nem vagyok jobb ember attòl, ha felàldozom önmagam a màsikèrt.
6. Nem önzősèg kiàllni önmagamèrt.
7. A boldogsàgom - boldogtalansàgom csak ràm tartozik.
8. Jogom van önmagam lenni.
9. Jogom van az èrzèseimet megèlni.
10. Az àlmaim az èn dolgom.
11. Èpp ùgy vagyok jò, ahogy vagyok.
Meghùzom a hatàraimat, mert feltètelek nèlkül elfogadom - szeretem - tisztelem önmagam.
Szántó Brigitta

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr3816236768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása