Nesze!szer

Aztán a farmer lánya vagy-e? Zara lookbook

2020. augusztus 26.

 

 

zara-denim-fall-2020-lookbook01.jpg

 A farmer az őszi alapdarab szerintem. Mondjuk, én őrületesen nehezen találok, alig van márka, ahol az én formámra szabnak ilyet. A Zara lookbookjában most Olivia Vinten mutatja be a szezon jeanseit. Nektek hány farmeretek van? Én képes vagyok szakadásig hordani őket, bár a lazább fazonokat jobban kedvelem. Mondjuk, van egy dzsekim, amit vagy ötször dobtam eddig ki és mindig visszalopom magamnak, úgy szeretem....D

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr5816176806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása