Nesze!szer

Francia arckrém újdonság érett bőrre. Végre!

2020. február 19.

 

 

clarins_krem_1.jpg

 

A bőrápolás nem játék. Persze van, aki annak veszi, de számomra ez fontosabb, hiszen tudom, ez az egyik legnagyobb érzékszervem, érzékszervünk. Tehát nem mindegy, mit is kenek rá és hogyan. Amikor még nem voltak úgynevezett okos kozmetikumok, már léteztek okos feltalálók-kémikusok, akik csodás márkákat inditottak útjukra. Az egyik ezek közül a Clarins, ami 1954-ben tárta ki kapuit, merthogy ugye szépségintézet volt. Hidratálásról szól mostanában nagyon sok brand, a csapból is ezt folyik, de nem mindenkinek van erre szüksége, vagy csak erre szüksége.  Ám most a franciák nagyot gondoltak és az igazán érett bőrre fejlesztettek ki egy terméket. Ezüst korra és nem a tiniknek. Végre. Tegnap találkoztam ezzel először és azt gondoltam, átadom a kapott krémet Anyunak. De én ezt rosszul gondoltam, mert ki is próbáltam. És már az én bőrömre is fantasztikus. 

Clarinsék nagyon sokáig figyelték meg és vizsgálták a hatvan felettiek bőrét. Aztán rájöttek, mi is a probléma és erre kerestek "orvosságot", ami visszaadja az elvesztett ragyogást. Két kulcsfontosságú összetevőt használtak végül, mindkettő a vadgesztenyéből származik, illetve a fáról. (És igen, a gesztenyével a visszér elleni krémeknél szoktunk találkozni.) Ám most a virágból és a gyümölcsből készült kivonatok kombinálásával, a Clarins kifejlesztett egy saját formulát, amely stimulálja a bőr mikrotápanyag hálózatát. Ezáltal a bőr visszakapja a fiatalos ragyogást. Ezen felül még wakame kivonatot is használtak, ami azért érdekes, mert egy Japán szigeten jöttek rá, hogy ez a csodaszer az, amitől az idősek egyáltalán nem tűnnek idősnek arrafelé, vagyis inkább szépen öregszenek. De van a krémben még organikus harungana, életlevél, sivatagi datolya és zabcukor is. És persze a levegőszennyezés ellen védő Clarins komplex. 

A Nutri-Lumiére egy új termékcsalád, ami nappali, éjszakai krémből áll egy revitalizáló emulzióból és egy esszenciából. Ráadásul, egy igazi, maga mögött komoly produktumot felmutató embert választottak a kampányhoz. Claudia Marie Ferreira da Costa, aki nem is akármilyen sportolónő, mutatom is lent a filmecskét hozzá, vele.

 

 

A nappali arckrémet teszteltem a kezemen. Jesszus, fantasztikus. Nagyon érdekes az állaga, tele van tápanyaggal és könnyen szivódik be. Ezen a ponton döntöttem úgy, hogy oké, hogy 60 pluszos termék, de sajna, nem adom Anyunak. Ugyanis a kezem bőre gyönyörű lett tőle egy kenés után. Bocsi, Mutti, én ezt elhasználom és kész. Akinek lehetősége van, próbálja ki, mert anti agingben szerintem ez most igazi adu ász lesz!!!

Ps: Plusz még valami. Itt is szeretném elmondani, hogy mindezt egy csodás rendezvényen mutatták be. Szakmailag is helyén volt az egész, tehát aki figyelt, tényleg meghallhatta, mi ennek az újdonságnak a lényege. Nemcsak letudták a dolgot, hanem okosan elmesélték. És ez fontos, mert a marketing dumával tele a padlás... D 

 

 

nutri_lumiere.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr1415481110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása