Nesze!szer

A nagy dobás mesekönyv: Palánkák

2019. december 15.

 

palankak_kezd.jpg

 

A mese nálunk alapvető fontosságú dolog itthon. Nincs mese, ez mindkettőnknek fontos. Főleg, hogy ez az esti rutin intim része már, amikor ugye álomország felé közeledünk. Vekerdyn nőttem fel, illetve az ő munkássága tette már nekem fiatalon világossá, ha gyerekem lesz, esténként mondom a történeteket. Sok-sok könyvesboltba járunk, keresem az újdonságokat. Sokszor kellett csalódnom, mert volt, aminek szép grafikája volt, de aztán  nem hozták, amit kellett volna. A mese igéző, de közben kicsit tanitó hatását. Aztán egy honlapon egy ilyen véleménybe botlottam:
palankak_belso1.jpg

"Drága Detti! Nagyon szépen köszönöm alkotásodat(!) lenyűgözött. Nagyon jó történetet írtál. Hiánypótló a könyv. Akár a szép történet, az Apa-fia kapcsolat, tanító szándék, és a kézzelfogható mindennapi szituáció. Amint ma átvettem, már mentem is dolgozni, és a tanóra előtt megismertük az új elsőseimmel. Nagyon tetszett ő nekik is. Lekötötte ,végig ott tartotta a figyelmüket. Érthető történet, nagyon tetszett nekik az illusztráció.Véleményem szerint nagyon illik hozzád, és a történethez is. Megnyugtató, ízléses, finom, és mégsem "babás, lányos", Próbáltak azonosságot felfedezni Tomi és önmaguk között. Azt is mondták, jó volt hogy Tomi apukája tud kosarazni. Jót nevettek a vicces résznél amikor Tomi ötletel a kosárlabda jelentésén. Az első osztályos korosztályhoz is közel áll a téma. Szeretik az elbeszélő rövid történeteket. Persze mindenki felajánlotta, hogy színez nekem a könyv végén... (-: Elhangzott: " Nekem nagyon tetszett! Szép mese!" "Vicces volt ." " Olvass még ilyet!" Várjuk a folytatást! Szeretném azt is felolvasni. Ha nem haragszol felhívom a szülők figyelmét a könyvedre. Fontosnak tartom, hogy igényes könyvekkel ismerkedjenek a gyerekek. A könyvtárba több alkalommal is ajánlottam már ifjúsági, és gyermek könyvet Andinak, Zsófinak. Szeretném a Te könyvedet is ajánlani a gyűjteményükbe. Az első osztályos korosztályhoz is közel áll a téma. Szeretik az elbeszélő rövid történeteket. Vadadi Adrienn : Leszel a padtársam történeteit olvastam nekik már. További sok sikert kívánok a Palánkáknak!! 
R. Éva tanítónő 
kosaras_belso2.jpg
 
Na, meg kell néznem, mi ez. Főleg, hogy az én kislányom jelenleg is 5 sportos űz, mert eléggé mozgékony alkat. Na jó, sportra termett. A Palánkák és én, mint mesekönyv, egymásra is találtunk gyorsn. Nagyon megfogott az egyszerű és szép grafikája. És az, ahogy meséli a történett. Van benne humor, de közben gyengéd és kedves az egész történet. Tomi a főhőse, tulajdonképpen az ő sztorija az egész. És nem ér véget a könyvvel, mert ami zseniális benne, hogy munkafüzet is tartozik is hozzá. Úgy beszél az egész a kosárlabdáról, hogy közben nem szájbarágós és nem nehézkes. Érezni lehet benne, hogy aki Irta, annak egész egyszerúen szép a lelke és a kosár pedig szerelme. Gyorsan meg is tudtam, hogy dr. Erdélyi- Burgmann Bernadett kosaras volt régen, szóval nem véletlenül a választás. Mi képeslapot is kaptunk hozzá, azt már Rozi oda is ajándékozta egy kis barátjának. és hogy ne legyen igy vége a mesének, elmondom, hogy már azóta két emberke is kérte tőlem a cimet, hisz kosarazik a nagyobb gyeremeke és a kisebbnek ez milyen jó lenne. Szóval zseniális, mert nem didaktikusan szeretteti meg a sportot a gyerekkel, hanem egyszerűen, esténként elviszed őt a mozgás szép világába. Nekem ez a könyv az utóbbi idők egyik nagy felfedezése, bátran ajánlom karácsonyra, mert igazán értéket és szépet adsz, szórakozásnak álcázva. Az én ovisomnak is élvezet volt, már másodszorra olvassuk, de a most a betűket tanulóknak is szuper lehet. Na jó, nem spoilerezek most, megéri a kosárba dobni a kosaras mesekönyvet! 
A Palánkák facebook oldalát ITT találod, az instát pedig EMITT.

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr1515352488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása