Nesze!szer

Hajgumi, ami nem húzza a hajat?

2019. november 06.

 

 

hajgumi_1.jpg

 

Annak, akinek hosszú a haja, avagy leánygyermeke van, az állandóság az életében szerintem a megfelelő hajgumi keresése. Nekem évekig volt egy tuti forrásom, aztán változtattak a minőségen és huss, mint a csiga eltűntek a jó gummerek. De és ééééééééééééééés - dobpergés: új csodára bukkantam, amit most megosztok veletek! Az Invisible bobble hajgumi valami őrületesen jó. Nyilván hamisítják is már, de azokból nehogy vegyél. Ezek a cuccok ugyanis zseniálisak. Az Invisibobble tényleg egy minőségi ugrás a sima hajgumik után. 

Nem húzza a hajat!! - ez kicsiknél elég fontos. 
 Ergonomikus kialakításának köszönhetőn nem töri meg a hajat
 Ezáltal nem okoz fájdalmat, ha hosszú ideig copf-ban viseled a hajad - amennyiben meg kiszeded, nem visít a gyerek, mint a postás hajgumiknál minden este.
 Nem szívja be a vizet, a szövet hajgumikkal ellentétben
 Amennyiben kitágul, meleg vízbe rakva visszanyeri eredeti alakját (az utánzatokkal
ellentétben)
 Nemcsak hajgumiként, de szuper kiegészítőként is funkcionál, mint karkötő

Én rákattantam. Kapható slim variáció, ez nyilván érhető, hogy a vékonyabb. A power az futáshoz, sportoláshoz ajánlható és ugye rohangálós kiscsajoknak, mint az én lányom. Van a klasszikus, imádott Madonna hajgumi is, persze, tök szép változatban, a rózsaszín bársonyos a nagy kedvenc, bubis frizkóhoz is. Hoztam egy kicsit vicces videót is a márkáról, de gartantálom, ha vesztek, nem bánjátok meg. A Rossmannokban szerezhető be, bár biztosan lesz máshol is. Imádat, imádat és imádat. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr2115289834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása