Nesze!szer

Hello Skorpió időszak. Kell félnünk?

2019. október 24.

 

 

pirosviragospias.jpg

 

Hosszú évekkel ezelőtt, amikor még nem tanultam se asztrológiát, se asztrológiát nem tanultam és kiderült: Skorpió az ascendensem... hát, megijedtem. Megijedtem magamtól, mert az akkori tudatszintemnek megfelelően csak azt hallottam: gonoszak, szörnyűek, úristen. Konkrétan azt hittem, hogy én magam vagyok az antikrisztus. Közben pedig nagyon nem. 

Tegnap óta már a Skorpió jegyében járunk. Ez nem azt jelenti,hogy kivont karddal fog mindenki rohangálni és lágyabb, párkapcsolati-művészi vonalas Mérleg után most vér folyik majd. De azt azért lássuk be, a Skorpió harcos is tud lenni. És én azóta megtanultam már uralni ezt az erőmet és... . Az én nagy ráismerésemet a saját erőmre egy kérdés hozta meg a jeggel kapcsolatban. Mert melyik állat is az egyetlen, aki túléli az atomtámadást? A Skorpió az, bizony! És tényleg. Ha azon elmélkedek, miről is chateltem az előbb a barátnőmmel Amerikából, akkor azt kell mondjam, pont beleillik a mostani energiába. Ez az időszak ugyanis az újjászületésé is. Hisz minden mélység ott van a jegyben. Ez a legmélyebb. Hogy is mondjam, igazán az árok aljára tud menni. Ez pedig soha nem baj, mert lehet, igen, hogy azt érzed, a gödör mélyén pacsizol, de csak onnan lehet fejlődni, építkezni és igazán rálátni a saját működéseidre. Megláthatod, amit eddig nem láttál, mert a fátylon túl volt. Ééééés... hát igen, ilyenkor sok titok derül ki. Nem azt mondom, hogy holnap csörög a nagymamád és elmondja, hogy tulajdonképpen nagyapádnak van egy második családja a Don mellett és nem is tudtatok róla, de azért lehetnek itt lebukások, fondorlatok. Nyilván ilyenkor az ember saját titkaira is rábukkan. És hogyan? Úgy, hogy egész egyszerűen dolgozol magadon és a mélyére mész mindennek. Például annak, ha totálisan idegesít valaki a környzetedben, akkor megnézed, mintegy a tükör elmélet emelkedett szintjét alkalmazva, benned hol van ez a tulajdonság és miért kapsz látványos infarktust fél mondatától. Van ott valami, amire emlékeztet? Vagy pont arra, te mit nem teszel meg a saját életedben? A kérdések sora ez, szóval munkás napok állnak előttünk. De azt kell mondjam, a Skorpiók tudnak legjobban szeretni, mert igazán komolyan az érzelmeik. És igen, hát ott a szexualitás is.... na, ezek a hetek nem viccelnek, ha van ungi-bungi, akkor az nem a letudós fajtából lesz, lesznek, ugye... A tűz, a szenvedély az jósgömb nélkül is valószínűsíthető. Van még kérdés? (Ha igen, gyertek terápiára hozzám!...D) Izgalmas időszak áll előttünk, ne féljetek használni a spirituális szemeteket, ilyenkor ez is magasabb fokozatra állítható. a muglik majd egy másik vonattal jönnek! 

Ps: a Skorpió ugye a nemi jellegű dolgokat is érinti, így fogékonyabbak vagyunk az esetleges ilyen irányú fertőzésekre, de akár havi barátunk is lehet erőteljesebb. Ne ijedj meg, ez teljesen normális ilyenkor, csak jól működsz és kész!

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr5515258862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása