Nesze!szer

Érzékeny bőrre napozáshoz

2019. augusztus 05.

 

 

napozos_lancester_kezdo.jpg

 

A nyár felén túl a napsütés-napozószerek-én kombó következő szintre léptünk. Korábban már írtam nektek arról, hogy van, amitől könnyezik a szemem a napozók közül, de ez most már odáig fajult, hogy komoly átvizsgálást tartottam a kozmetikumok között. Az világos volt, hogy itt most olyan helyzet van, ha nem szeretnék a fél órácskákat tartózkodom csak kint időszakok idején nem szeretnék félszemű kalózzá válni, mert gyakorlatilag egyre durvábban sírok a naptejektől. Átfésültem otthon az arckrémeket, tekintettel az éjszakai-nappali relációra is és a naptejecskéket is. Így nem sok minden maradt fent a rostán, csak a legmegbízhatóbb dolgok maradtak és bővült is a paletta. Tavaly már beleszerettem a Lancester BB-jébe mert 50es spf-el dolgozik, gyönyörű bőrfelszínt ad és nem folyik le rólam. Na, ő a Sensitive család tagja, így megbariztam a többiekkel is. Állítólag a gyapot kivonat csökkenti az esetleges irritációkat, hát nem tudom, ő az-e, de nem sírok ezektől egyáltalán. A testre vásárolt cucc egyenletes barnuást biztosít és ami még csodálatos, gyorsan felszívódik, nem ragad össze a homokkal ami azért elég jó, ha még esetleg várat is építenél valahol. 50-es és 30-as van, én ez utóbbival maximálisan elégedett vagyok, mert vízálló is és ami fontos, nem ragad. Ez utóbbi tulajdonság szerintem elég idegesítő tud lenni a naptejeknél. Érzékenyeknek ajánlom még a fényvédő krémet arcra (SUN SENSITIVE DELICATE COMFORTING FACE CREAM SPF50), ez is igazán finom állagú és nem tocsogós, nem sírós. A famíliában van még egy vízálló kompakt fényvédő is, ezt igazán elegánsan tudod felrakni, mondjuk egy yachton való időtöltés alkalmából. Nekem nagyon bejött ez, mióta lecseréltem itt a dolgokat a Lancester Sensitivekre. Ha sírni láttok a strandon, akkor az azért van, mert tényleg belement valami a szemembe és nem azért, mert csíp a napozóm! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr4714990216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása