Nesze!szer

Pigmentfoltok ellen tenni, ha már süt a nap?

2019. május 06.

 

 fleck.jpg

 

Ez most nem a kipróbáltam és bevált típusú post, hanem a figyeljetek ide, mi jelent meg a kozmetikai piacon féle! Eddig mindenkinek a lelkére kötöttem, hogy a barnás foltok ellen az arcon csak a téli időszakban vehetjük fel a harcot. Ahogy jön  a tavasz, a szülés utáni pigmentációval való foglalkozást felejtsük el, illetve csak védekezzünk ellene fényvédővel, de nagyon. Az Eucerin viszont most kihozott egy Anti-Pigment termékcsaládot, ami igazi innováció. Ennek a lényege, hogy az újdonságok nem hámlasztanak, hanem egy más elven érik el a festék termelődésének gátlását.  A készítmények tiamidol tartalma jelentősen hozzájárul a melanintermelés csökkentéséhez, a sötét foltok halványításához, valamint meggátolja újabbak kialakulását. Kihoztak egy nappali arckrémet, egy éjszakait, egy anti-pigment korrektor stiftet, ha tényleg lenne mit elkendőznöd. Nekem kicsit barnás az arcom, de egy másik készítménnyel sikerült eltüntetnem a nagy bibit úgy, hogy nem kozmetikai eljárást vetettem be. Viszont az Eucerinnél még valami megjelent ebben a családban, ebbe beleszerettem, nyilván a kinézete miatt is, meg egyáltalán. Duál Szérum a neve. Tiamidol és hialuronsav van leginkább benne, van egy pici illata, de az fini. Könnyű kenni, hamar beszívódik. Egyenletesebb bőrt ígérnek tőle. Mondjuk simán befér az esti krém alá, eddig nem volt gond, sőt. Reggelre, ha eláll az eső, én már nem szérumozok, vagy csak könnyebbel, mert az alapozóim is ilyenkor már fényvédősek és nem akarom, hogy a barna barátocskák visszatérjenek. Most kipróbálom ezt a termékcsaládot, szerintem nem lehet rossz, én szeretem az Eucerin termékeit! 

Az arckrém 6 990 Ft, az éjszakai 7 290 Ft, a korrektor stift 4 590, a Duál-szérum 10 990 Ft. 

 

euc_anti_pigment_dual.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr5714810716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása