Nesze!szer

A saját szakálladra dolgozol?

2019. április 04.

 

 

 

 

szakallaspasi.jpg

 

 

Te szoktál húsvétra ajándékozni? Nem, nem a gyerekekre gondolok, mert oda már én is készülök nagyon, mindenféle csodafürdőbombákkal. A pasidra gondoltam. Vagy férjedre, kedvesedre. Van egy jó tippem, ha szoktál ilyenkor is meglepni ezzel-azzal őt. Én bírom, ha valakinek van szakálla, ha olyan típus, hogy jól áll neki. A családban már volt, aki kapott tőlem AfricanSpa terméket. Nem a saját szakállamra dolgoztam, hanem Apuéra. Most olyat is kapni, ami nyuszis. Az Evil Bunny szakállolajnak nekem bejött az illata, van termékcsalád is belőle. Na, nem spilázom tovább, ha van olyan, akiét ápolnád, ITT sok mindent megtalálsz és húsvétra oda is ér még. 

 

evilbunnyszakallolaj.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr7114739125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása