Nesze!szer

Végre egy igazán jó kampány! by Max Factor

2018. május 15.

 

 _dsc2848.jpg

 

 Erről a kampányról azért írunk most hosszabban, mert nálunk betalált. Ugyanis nem annyira vonzó, hogy egy csomó cég úgy kommunikál, akár 40 pluszos hölgyeknek is szánt krémeket, hogy 15 éves modelleket mutogat. A Max Factor készített egy kutatást és ennek alapján egy kampányt. A sajtóanyagból mutatunk, hogy értsétek: 

Az elmúlt 5 év legnagyobb, az egész világra kiterjedő szépségtanulmányában a Max Factor a világ 10 országában 26.000 nőt kérdezett meg, amelynek következményeképpen arra a felismerésre jutott, hogy globálisan a nők egy lényeges csoportjának a szépségről alkotott elképzeléseit a szépségipar nem támogatja.
A kutatás eredményeként a Max Factor középpontba helyezi ezeket a nőket az új You X Max Factor kampányában.
Világszerte a nők 81%-a a szépségápolási inspirációt a közeli vagy távoli általuk ismert nőktől lesik el, és nem a modellektől (10%) és színésznőktől (28%)
• 88%-a hiszi, hogy a szépség a megjelenés, a személyiség és a személyes varázs keveréke
80%-a állítja, hogy a szépségreklámok nem képviselik a nők valós karakterét – ami érzésük szerint a női szépség legfőbb forrása
• Mindössze 10%-uk gondolja, hogy a reklámok valós nőket jelenítenek meg
• A  megkérdezett 30-55 év közötti nők mindössze 17%-a érzi azt, hogy a jelenlegi
szépségreklámok számukra a vágyakozás érzését keltik – néhány országban ez a szám tovább csökken:
az Egyesült Királyságban 4%, Oroszországban 6%

_dsc2701.jpg

 

Kik ezek a Max Factor által felismert nők?
Azok a nők, akik ezeket a nézeteket vallják, fajsúlyos élethelyzeteket éltek meg, ami odáig vezetett, hogy újraértelmezzék, mit jelent számukra a szépség: szépség tartalommal. Gyermeküket nevelő, a karrierjükben, vagy
privát kapcsolatukban új magasságokat megélő nők. Nem kimerítően, de elsősorban a harmincastól az ötvenes
éveik közepén járó korosztályról van szó.
Ezek a nők erősek, életük legtöbb vonatkozásában magabiztosak, és úgy érzik, szépségük most van a csúcson; tapasztalataik és személyes karakterük által a holisztikus szépséget testesítik meg. Azonban a szépségiparnak nem sikerül úgy hozzájuk szólni, ahogy ez nekik megfelelő lenne.

Így született meg ez a kampány és film. Nekünk nagyon tetszik. Életvidám, magukra büszke nőket mutat. A termékek pedig, amelyeket kihoztak, gyorsan, jól használhatóak. Nekünk a kedvenc a FaceFinity Compact, ami púderes finish, de gyakorlatilag alapozóként is használható. Nem mellesleg úgy kb kisgyerek mellett ennyi ideje van az embernek reggel. Kiemelnénk még, hogy szuper, hogy a sajtótájékoztatón két olyan emberkével is találkoztunk, aki szintén teljesen önazonos és profi. Larion Oscar, aki a Max Factor sminkmestere volt az egyik, a másik pedig a szépséges Anna, aki a modell volt a prezentáción. Gratulálunk ehhez a jó kampányhoz és szuper csapathoz! 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr9313948798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.