Nesze!szer

A protein az új fekete? Fogyni vágyók figyelem!

2018. május 02.

 

termekfotokkicsi.png

 

Ezer és ezer okosságot hallottam már az évek alatt, sportolással kapcsolatban. Nálunk ugyanis a család nem az a fenekén megülős típus, hogy így fogalmazzak. Se a kicsik, se a nagyok. És igen, mindenki csinál valamit. Ha idő nincs, akkor is.. mert guggolgatni mosogatás közben is lehet. És már három pici mozdulat is jót tesz a lelkednek, hogy a combiról ne is beszéljünk. 

De ugye, izom csak úgy épülhet, ha van miből. Az a fajta fogyás, ami gyakorlatilag "lebontja" a testet, az több, mint káros. Tehát, mint már tévéműsortól kezdve itt a blogos postokig is úgy mondanám: ne éhezzetek. Soha, de soha nem kifizetődő az, ha izomból fogytok és a tartalékait veszíti el a szervezet. És nemcsak csúnya bőr és csíkok és yoyo effektus lesz az  eredmény, de komoly károsodást is szenvedhettek. A fehérje az egyik kulcsfontosságú dolog, amire ügyelni kell, a sportos, vagy alkalmi sportos életmódnál. Ki így, ki úgy fedezi ezt. Nálunk elég sok sajt fogy és tejes dolog. Konkrétan szeretjük ezeket. Amit pedig meg lehet inni, azt még jobban kedveljük. Mindenkit tisztelek, akinek van ideje és energiája turmixokat, mindenféle izéket gyártani, passzírozni, préselni... nekem nincs, kevesebbet már nem tudok aludni, időt meg lombfűrésszel sem tudnék most vágni sehonnan. Mondom az én megoldásomat az egészség és a testem érdekében. Mert nagyon megszerettem egy újdonságot. Parmalat Fit, erre kattantam rá. Tejes ital, több ízben is. A nemmondommelyik üzletláncban vásároltam egyet, a próba, cseresznye alapon. Őszintén szólva sok éve proteines porokat ittam reggelire, ma már semmi ilyesmit nem fogyasztok, mert a napi három óra edzés már elmúlt az életemből. Viszont azóta a dobozos italoknál eléggé utálom azt a műanyag ízt, ezért voltam először félszeg a vásárlásnál. Megittam egy banános Parmalat Fit-et egy nagyobb túra előtt és bejött. Semmi fura, műanyag büdiség (bocsi) nem volt, csak jó íz. Vaníliásban és csokisban van még, akkor is jó, ha reggel edzel vagy mozogsz, mert kávé helyett vagy mellett is finom. Alacsony zsír-, energia kalória- és cukortartalmú, megemelték a protein tartalmát. Ja, meg laktat is, sőt gyorsítja az anyagcserét. Aki fogyni szeretne, annak jó hír, ugye? A protein segít az izmok felépítésében, részt vesz az izommunkában, megőrzi a csontok, a haj és köröm egészségét, ráadásul növeli az állóképességet. Mondjuk, ez utóbbi az enyémnek nem árt... Szóval csajok. Ne koplaljatok, igyatok proteinben gazdag italokat, az csak segíti az anyagcserét és táplálja az izmokat. A Parmalat Fit nekem bejött, de ahány ház, annyi szokás. Mondjuk, mostanában azért, mint a divatban szokás mondani... a protein az új fekete... D Jó, ez csak vicc volt. A lényeg, hogy egészségesen fogyjatok, csinosodjatok!

 

 parmalat_fit.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr1913857238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása