Nesze!szer

Hosszú Katinka férjének szerelmes vallomása

2016. augusztus 08.

 

 

hosszu_katinka_es_a_ferje2.jpg

 

Az van, hogy nem bírtunk magunkkal. Mert ezt minden magyar nőnek olvasnia kell és kész. Shane Tusup, Hosszú Katinka férje és edzője írta ezt feleségének, feleségéről és osztotta meg a világhálón...mi pedig most veletek: 

 

shane_tusup.jpg

 

"Életem szerelme, köszönöm, hogy engedted, hogy része legyek csodálatos utazásodnak. Annyira büszke vagyok rád, az elmúlt négy évben beáldozott vérért, verejtékért és könnyekért. Tudom, hogy volt rengeteg bosszantó pillanat, és sok hibát elkövettünk az út során, de amit terveztünk, a tökéletes időben összeállt egy elsöprő pillanattá, amit sosem felejtek el. Köszönöm, hogy vállaltad velem a kockázatot négy évvel ezelőtt, és már azelőtt bíztál bennem, hogy én bíztam volna magamban. Te vagy az én igazi hősöm és az inspirációm!"

(Shane Tusup oldalát ITT találod meg a facebookon)

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr559889832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása