Nesze!szer

Formásan a bikinibe!

2016. június 28.

 

nyari_bikinis.jpg

 

 

Van, aki csak egy hónap múlva megy nyaralni, olyankor vannak csúcsra járatva általában a strandok. Aki még nem sportolt igazán a csobbanás előtt, annak sem kell a vízben maradnia, kibukkanhat. Sólyom Enikő edzőt kértük meg, hogy adjon néhány hasznos tanácsot nektek. 


Nincs mese, ha néhány hét múlva mész nyaralni, akkor nem árt, ha jobban ügyelsz magadra. Ezekre a dolgokra figyelj mostantól (mától, ne holnaptól!) és a július végi nyaralásra már sokkal jobban fogsz kinézni!

(Persze a hatékonyság attól függ, mennyire hanyagoltad el egész évben magad, illetve, mennyire tartod be a tanácsaimat…

Mindenki tudja, hogy az igazán jó formát a szorgalmas életmódváltás adja…tehát ideje neked is tenni valamit!)

 

solyom_eniko.jpg

 

  1. Fejezd be a gyorséttermek és a cukrászdák látogatását, mert azzal a sok „szeméttel” nem tömheted magad, ha tényleg fontos az alakod a számodra és te is fontos vagy magadnak…ugyan ez vonatkozik a cukros üdítőkre és az energiaitalokra is.
  2. Próbálj inkább kevesebbet, minőségibbet, rostdúsabbat enni 4x-5x naponta. Így felgyorsul az anyagcseréd, ami azért a cél érdekében elég jó dolog!
  3. Igyál sok folyadékot ! Főként vizet, teákat, gyógyteákat… a csalánteának pl. méregtelenítő hatása van… engedd a felesleges úszógumit!
  4. Kezdj el sportolni, de most már rendesen! Az erőkifejtés által feszesebb, formásabb testre tehetsz szert, arról nem is beszélve, hogy amint megtapasztalod a mozgás áldásos hatását, nem fogsz lemondani róla. Nem mellesleg rá fogsz jönni, hogy nem mérgezheted azt a testet, amiért megdolgoztál…szentségtörés lenne. A tested a templomod!
  5. Masszíroztass! A masszázs által lelazulsz, jó hatás éri a megdolgozott izmaidat, és nem utolsó sorban ez is segíti a méregtelenítést. Ugye, nem mérgesen akarsz nekiindulni a nyaralásnak?

 

+ 1 tuti tipp

Tényleg formába akarsz lendülni? Akkor felejtsd el a liftet, az autóval való közlekedést és irány minden nap a lépcső. Ennek a legáldásosabb a hatása a farizmokra nézve, így tessék lépegetni felfelé. Ha még jobb és gyorsabb eredményt szeretnél elérni, akkor vedd duplán a fokokat, haladj kettesével. Budapestiek nyugodtan lépcsőzzenek fel minden nap a Várba… csak odaérve a fagyizást felejtsék el!

Ez a módszer hatásos. De csak akkor, ha minőségi ételeket fogyasztasz, szakemberrel, rendszeresen edzel, és ha legalább hetente elmész masszíroztatni.

Sok sikert kívánok neked! 

Sólyom Enikő edző, testszobrász (Enikő facebook oldalát ITT találjátok)

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr468851190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.