Nesze!szer

A L'Oréal nagy lehetősége magyar diákoknak

2014. május 15.

 

loreal gyakornoki progi.jpg

 
Hétfőn reggel egy igen izgalmas rendezvényen vettünk részt a XII. kerületi Capriccio Lakásétteremben. A L'Oréal jóvoltából lehetőségünk nyílt személyesen is megismerkedni a Brandstorm Marketingverseny párizsi döntője előtt álló magyar csapattal. De hogy mi is az a Brandstorm? Ez egy 20 éves múlttal rendelkező esettanulmány verseny, ami a fiataloknak évről-évre lehetőséget kínál, hiszen a L'Oréal Csoport vezető márkáinak marketingmenedzsereinek bőrébe bújhatnak. Nem csoda hát, hogy 40 országból több mint 50 ezer marketingszakos diák jelentkezett rá! Magyarország immár tizenkettedik éve állt be a versenyző országok sorába, aminek köszönhetően idén 90 hazai induló volt. A nyertes csapat végül a Corvinus egyetem hallgatói lettek, akik képviselhetik az országot a június 12-i párizsi döntőn. A tét nem kevesebb, mint egy több ezer euró értékű utazás egy általuk választott helyre. Persze, a játszma alatt szerzett tapasztalati tanulásért és élményért már megéri az igyekezet! De általában nem távoznak üres kézzel az országot képviselő tehetségek, ugyanis a L'Oréal minden évben igyekszik megcsípni a legjobbakat, hogy gyakornoki pozíciót kínáljanak nekik! "A verseny egyben HR-eszköz is. A L’Oréal mindig nagy figyelmet fordított a tehetségek felkutatására, majd karrierútjuk biztosítására. A fiatalok számára ezért is nagyon vonzó munkahely a L’Oréal. Több olyan kollégánk van, akik a Brandstormnak köszönhetően kerültek be a céghez, és néhány év alatt sikeres karriert értek el." – mondta Szöllősi Éva, a L’Oréal Magyarország HR menedzsere. A kerekasztal beszélgetés során hárman osztották meg velünk a céghez fűződő élményeiket. Majoros Evelin 2006-ban próbált szerencsét a Brandstormmal, aminek köszönhetően, végig járva a ranglétrát olyan márkákon dolgozhatott, mint a Maybelline vagy az Elséve. Kreativitását Prágában is próbára tehette, ahol két évig képviselte a magyar delegációt. Jung Mihály 4 éve indult a versenyen, ami után ő lett Vichy-Misi - így becézték őt a kollégák. Napjainkban a Luxuscikk Divízió márkáit képviseli Prágában, úgy mint a Lancome, az Yves Saint Laurent vagy a Cacharel. Vág Stefi két éve érkezett a céghez, szintén a Brandstormnak köszönhetően. Ő is gyakornokként kezdett és napokon belül Prágába költözik, hogy ott folytassa karrierjét. Miközben lelkesen mesélték sikersztorijaikat arra gondoltam, hogy mennyire fontos, hogy az elméleti alapokat minél hamarabb elsajátíthassuk a gyakorlatban is. (Főleg, hogy a legtöbb állás hirdetésben a felsőfokú végzettség mellett alap feltétel a több évnyi munkatapasztalat is...) Kevés az olyan cég, mint a L'Oréal, aki ekkora figyelmet fordít a tehetségek felkutatására. Ja és náluk nem kávéfőzésből és postára való rohangálásból áll a munka... Pályakezdő sorstársaim, legyetek szemfülesek és éljetek az ilyen és ehhez hasonló lehetőségekkel! Kezdjetek el már főiskolai/egyetemi hallgatóként gyakornokoskodni (és ne csak a plusz kreditekért)! Sosem lehet tudni, hogy meddig juthattok és, hogy mikor válhat majd még hasznotokra az ott szerzett rutin és kiépített kapcsolatok. A Brandstorm magyar csapatának pedig drukkoljunk június 12-én! 
Nesze!Dia

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr16169291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása