Nesze!szer

Szülsz te rendesen?

2012. szeptember 13.

a méhed járjon, ne a szád.jpg

Eddig nem szólaltunk meg a témában... pedig...

Gyűjtöttük az aláírásokat még tavasszal, hogy a parlament elé kerüljön a családon belüli erőszak önálló törvényi jogállásra emelkedése. Buzdítottuk az olvasókat, titeket, hogy jöjjenek ők is, és jöttetek is rendesen. Meg is köszöntük nektek többször, mert csak így sikerülhetett. Így több mint 100 000 aláírást sikerült összegyűjteni barátoknak, ismerősöknek, postai dolgozóknak, sportpályákon, munkahelyeken, nem soroljuk...

iszlám.jpg

A gyűjtések napjain meghallgattuk a kislányt, aki soha nem aludhatott pizsamában, mindig utcai ruhában hajtotta álomra a fejét, mert bármikor bekövetkezhetett a helyzet, hogy menekülniük kellett az édesanyjával az apja haragja elől. Meghallgattuk azt a hölgyet is, akit a lábánál fogva lógatott ki hites ura az ablakon.

Biztos nem szültek rendesen... tényleg. Igaz, a családon belüli erőszak a férfiakra is vonatkozik, hisz van, ahol a feleség a bántalmazó. Nem is kívánunk többet beszélni a témáról, túl sok az ismeretünk az ügyben. És nem adjuk fel! Ezért vasárnap szépen felsorakozunk, mi nők - és bennünket támogató férfiak, az ország házánál és csak leszünk. (Csatlakozzatok, a facebook event ITT,  Már amennyiben ti sem perdültetek örömtáncra Varga István mondatától és attól, hogy hogyan söpörték le az asztalról a több mint 100 000 civil által aláírt beadványt.) Ez pedig néhány kedvelt képünk, amely a legismertebb közösségi oldalon kering a témában. Köszönjük az alkotóknak! (Bár azt nem tudjuk, ők szülnek-e rendesen...?...D)

falvédő.jpg

és te szültél már ma.jpg

teherbe jó.jpg

szülsz te rendesen.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr894775140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.09.13. 21:13:02

Most olvasok pont egy nácikról szóló könyvet. 1936-ban törvényben volt Németországban, hogy az a család, ahol nincs legalább 4 gyerek, az nem nevezheti családnak magát. 5 gyerektől fölfele kitüntetéseket osztogattak, hogy német árja népet minél nagyobb szaporulatra ösztönözzék.
Kísért a múlt.

Nagy Krisztina l Vérnyúl · http://www.palyamarketing.hu 2012.09.13. 21:34:49

Sziasztok, a legalsót én követtem el. Ez volt az eredeti komment hozzá: "Oszd meg, ha Te még nem szültél ma, és nagyon úgy néz ki, hogy holnap sem fogsz :)"

beautyka 2012.09.13. 21:39:39

@Nagy Krisztina l Vérnyúl:
Köszönjük, így legalább tudjuk,kinek a munkája! A mondat zseniális!...sajnos

soulclipse · http://soulclipse.blog.hu/ 2012.09.13. 22:19:42

:)
Ez már kicsit lehangolóbb, de ez jutott eszembe:
A magyar Ugaron
Elvadult tájon gázolok:
Ős, buja földön dudva, muhar.
Ezt a vad mezőt ismerem,
Ez a magyar Ugar.

Lehajlok a szent humuszig:
E szűzi földön valami rág.
Hej, égig-nyúló giz-gazok,
Hát nincsen itt virág?

Vad indák gyűrűznek körül,
Míg a föld alvó lelkét lesem,
Régmult virágok illata
Bódít szerelmesen.

Csönd van. A dudva, a muhar,
A gaz lehúz, altat, befed
S egy kacagó szél suhan el
A nagy Ugar felett.

P.T 2012.09.13. 22:35:34

Szüljél te is, jópár év munkaviszony...
megelhetesiszules.blogspot.hu/

beautyka 2012.09.13. 22:40:07

@Egyjoajanlat:
De örülünk, hogy még ehhez a témához is sikerült egy online pénzkeresési lehetőséget bedobni...

agyameldobom42 2012.09.13. 22:44:13

Vasarnap meg nem vagyok otthon, ugyhogy remelem nelkulem is sokan lesztek...

Amig nem sikerul erdemi valtozast elerni, addig viszont senki ne hazasodjon agressziv barmokkal. Akinek mar keson szolok, azoknak oszinte reszvetem.

hotredchili 2012.09.13. 22:48:33

Hát én orvos vagyok és annyi gyerekem van, mint V.I.-nek. Ehhez képest egy másik blogon megkaptam, hogy úgy vagyok ötgyerekes, ahoyg x.y.batman. Gondolom, öt gyerek mellett csak batman tud dolgozni, vagy akit korbáccsal kényszerítenek rá, egy nő otthon akar maradni, gyereket nevel és ha nem varik rendesen, akkor kétségbe esik, hogy nem szereti már a férje. Senkinek ne legyen illúziója: 100000 aláírás mögött 500000 rosszalló pillantás van, ami mind azt sugallja: ha gyereked van, de dolgozol, rossz anya vagy! ha dolgozol, nem akarsz gyereket, rossz anya vagy! ha otthon maradsz, akkor kuss, más adja a kenyeredet! ha otthon maradsz, kuss, te akartad, a munka büdös, akkor meg mit akarsz?

beautyka 2012.09.13. 23:05:00

@hotredchili:
Itt nem fogsz kapni az öt csemete miatt, hidd el! Mindenki éljen úgy, ahogy ő maga szeretne, csak ne más mondja meg -miként is legyen az!

beautyka 2012.09.13. 23:05:35

@soulclipse:
még mindig és már megint gyönyörű!!!

2012.09.13. 23:06:57

"És te szültél már ma?" Húbazzeg azért ennek a suncinak az arckifejezésétől lehet összeszarnám magam az ágyban...

beautyka 2012.09.13. 23:08:01

@DICKtátor:
és mehetnél gyorsan szülni a nagy ijedtségtől...

2012.09.13. 23:09:54

@beautyka: Amit én szülnék, arra max a zöld légy szállna....

A szerelő 2012.09.14. 00:16:45

@DICKtátor: "Amit én szülnék, arra max a zöld légy szállna...."
A szülést intim együttlét előzi meg. Szóval neked kell egy fasz a seggedbe, hogy szarni tudj? :)

shwarcz bácsi 2012.09.14. 01:23:51

hogy volt ez régen?

" lánynak lenni dicsőség, asszonynak lenni , kötelesség "

ratkó korszak,
gyermektelenségi adó,
abortusz tilalom

mindez a demokráciában?

elvtársak, mi van itt kérem ??

gabcigirl 2012.09.14. 03:13:21

Nem tetszik Mr. Kétharmadéknak a női önmegvalósítás. Csak nem verik az asszonyt véletlenül?

gabcigirl 2012.09.14. 03:13:21

Nem tetszik Mr. Kétharmadéknak a női önmegvalósítás. Csak nem verik az asszonyt véletlenül?

-JzK- 2012.09.14. 04:34:35

Asszem ezzel a véleménnyel, nem leszek túl népszerű, de azért lássunk némi alternatívát is. Lássunk két linket:
* www.ojc.de/buecher/nemek-egyenloeseg-gender-mainstreaming.html Gender Mainstreaming – a nemek összezavarása
* www.magyarkurir.hu/fajlok/hirek/25881/A_nemek_forradalma.pdf A nemek forradalma

fonix.blog.hu/2008/09/07/julius_evola_feminizmus_es_heroikus_tradicio

És egy idézet:
„Uniszex” társadalom – avagy „ha felnő, majd eldönti”

Szakállas vicc (szó szerint), de aktuális. A liberális a parkban tolja a babakocsit. Oda megy hozzá egy ember, megcsodálja a gyermeket, majd megkérdezi: „de aranyos, kisfiú vagy kislány?” Erre a kérdezett felháborodva kifakad: „mit tudom én, majd ha felnő eldönti!”. Kicsit olyan ez, mint a „főnök vicce”. Addig röhögünk rajta, amíg rá nem jövünk, hogy az a napi feladat (esetünkben a szomorú valóság). A politikai korrektség szellemi alapjaira épülő liberalizmus a férfi és női családi/társadalmi szerepeket csereszabatosnak tekinti, a két nemet pedig nem csak egyenlő jogúnak, de gyakorlatilag egyformának is. A mindenki számára szembetűnő különbségeket a kultúra, a vallás és a szocializáció/neveltetés számlájára írják. Nincsenek már „férfi szerepek”, „férfias szakmák”, sem „női szerepek”, nincs már apa vagy anya, csak „szülő 1″ és „szülő 2″, – s aki ezt kétségbe vonja, az bizony „szexista”.

Tekintetbe véve, hogy ma egy családot egy szülő (az apa) jövedelméből igencsak nehéz fenntartani, vagyis a jelen rendszer nem csak ideológiai, de gazdasági eszközökkel is szinte kikényszeríti a nők munkába állását, a feminizmus azon követelésével, miszerint ugyan azon munkáért a nőnek ugyan olyan bér jár, mint egy férfinak, nem lehet vitatkozni. Ahogy azzal sem, hogy ha egy munkakörre egy nő egyébként fizikailag, szellemileg alkalmas, akkor női mivoltára hivatkozva ez a munkakör nem tagadható meg tőle. De Sz, már a harmincas években figyelmezettet: „Bűnt követ el az a rendszer, amelyik a nőt szent hivatásától elvonja, mint munkást kihasználja és anyagi feltételek után rohanó “férfinőt” teremt belőle.” A kulturális marxizmus lelkes támogatását élvező, s már a politikai korrektség szerves részévé vált feminizmus azonban éppen ezt teszi. A cél a hagyományos család szétverése – mindez az „egyenjogúság”, a „nők felszabadítása” jelszavai mögé rejtve, tekintve, hogy a család felszámolásának szándékát (ami egy érezhetően negatív dolog) kevés nővel lehetne a maga csupasz valójában megetetni, ezért pozitív, az emberek által általában szimpatikusnak gondolt fogalmakba (egyenlőség, szabadság, boldogulás, önmegvalósítás) csomagolják. A feminizmus a nőket a hiúságukon, büszkeségükön keresztül próbálja a kulturális marxizmus céljaira motiválni. „Te is képes vagy rá”, „valósítsd meg önmagad”, „tudod te ezt még jobban is, mint egy férfi” és hasonlók. Így azon nők, akiket a gazdasági szükségszerűség esetleg nem kényszerít munkába, állást vállalnak azért, hogy megmutassák a világnak, hogy vannak olyan jók, mint a férfiak. Megjegyezzük, némely területen még jobbak is, de ez egy másik fejezet témája. Így a rendszer által mesterségesen keltett lelki (önmegvalósítás, bizonyítási vágy) illetve anyagi (a puszta létfenntartástól a presztízs-fogyasztásig széles a skála) szükségletek képesek rákényszeríteni a nőt arra, ami ellen egész valója a leghevesebben tiltakozik. E tiltakozás letörését szolgálja a tudatipar, az iskolától az egyetemig, majd a média és a kultúra. Ennek köszönhetően a hagyományos anyaszerep mára „ciki” lett, a családjáért élő nő „elnyomott rabszolga”. A szórakoztatóipar ma a nőket keménynek, rámenősnek ábrázolja és szinte kivétel nélkül szinglinek, aki a munkájában, kedvteléseiben (szórakozás, fogyasztás) teljesedik ki. „Ma a nyugati nők milliói osztoznak a feministák házassággal és anyasággal szemben tanúsított ellenséges beállítottságában. Milliók tették magukévá a mozgalom célkitűzéseit, és nem áll szándékukban férjhez menni, pláne gyermeket szülni. Marcuse Élvezeti Elvével való azonosulásuk, a szexuális forradalomban vállalt elkötelezettségük azt jelenti, hogy a házasság a sor végére került. És – amint válási és születési statisztikáink mutatják – még a megkötött házasságok is kevésbé tartósak és termékenyek.” (Buchanan)

A nők a gazdasági kényszer, illetve a pszichológiai kondicionálás előtt meghajolva, bárki által elvégezhető munkák felvállalásával bizonyítják értéküket a világnak, miközben a senki más által el nem végezhető és a társadalom számára nélkülözhetetlen hivatásukat második helyre szorítják, esetleg teljesen feláldozzák a karrier, illetve a megélhetés oltárán. Tanár, orvos, ügyvéd, közgazdász vagy „manager”, esetleg gyári munkás bárki lehet, édesanya viszont nem. Olyan nők persze mindig voltak, leginkább a középkorban, akik a hivatásukért lemondtak a családról, hogy teljes lényükkel átadhassák magukat annak, amit csinálnak. Őket hívják apácának. De őket nem az „önmegvalósítás”, a pénzszerzés vagy az érvényesülés motiválta, és csupán egy dolgot „akartak megmutatni”, a világnak: Krisztus szeretetét.”

judy7 2012.09.14. 06:34:41

"A nők a gazdasági kényszer, illetve a pszichológiai kondicionálás előtt meghajolva, bárki által elvégezhető munkák felvállalásával bizonyítják értéküket a világnak, miközben a senki más által el nem végezhető és a társadalom számára nélkülözhetetlen hivatásukat második helyre szorítják, esetleg teljesen feláldozzák a karrier, illetve a megélhetés oltárán."

Ez a legeslegnagyobb baromság, ami a témában elhangozhat!
A nők évezredeken át voltak másodrendűek a férfi mellett. Nem a gazdasági kényszer meg nem léte tartotta őket a tűzhely mellett, hanem ostoba tradíciók.
Kizárt, hogy mégegyszer hagyják magukat visszakényszeríteni.

Az a nő, akinek van önálló jövedelme általában előbb-utóbb ki tud mászni egy agresszív állattal fenntartott kapcsolatából, akit eltartanak és teljesen kiszolgáltatott - na az nem tud.

tobias2 2012.09.14. 06:48:29

@soulclipse:
Elvadult tájon gázolaj,
Ős, buja földbe dugva motor.
Ezt a vad motort kurblizom,
De nem megy, mer' szar.

Egyébként ha a környezetszennyezést, globális felmelegedést, a 7 milliárdos és növekvő népességet nézzük, jobb ha senki nem szül senkit.

Szalahadin 2012.09.14. 06:52:19

@judy7:
"Nem a gazdasági kényszer meg nem léte tartotta őket a tűzhely mellett, hanem ostoba tradíciók.
Kizárt, hogy mégegyszer hagyják magukat visszakényszeríteni."

Ez így OK, csak azt az apróságot mindenképpen figyelembe kell venni, hogy azt a társadalmat, ahol a karrier a legfontosabb a nőknek, nem túl hosszú idő múlva felzabálja reggelire egy olyan társadalom, ahol a gyerekszülés az első számú feladat, akkor pedig nincs önmegvalósítás sem, akkor már késő lesz ezt észrevenni. Tehát létezik valamiféle egyensúly, ha soha nem ülünk fel a lóra, hanem hol az egyik, hol a másik oldalára esünk át, nem fogunk messzire jutni.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2012.09.14. 06:54:15

@-JzK-:
Öcsém.....el vagyok ámulva! Te mit szívsz? Biztos erős anyag....ennyi faszságot rég nem láttam leírva!

Szalahadin 2012.09.14. 06:56:35

@tobias2:
"Egyébként ha a környezetszennyezést, globális felmelegedést, a 7 milliárdos és növekvő népességet nézzük, jobb ha senki nem szül senkit."

Ez azért összetettebb kérdés, csak azért kipusztulni Magyarországon, hogy az Afrikában és Ázsiában elkövetett féktelen szaporodás ne járjon olyan súlyos következményekkel, butaság. Nem ez a megoldás, ott kell kikényszeríteni a szaporodás visszafogását, ahol a probléma valóban nagy, elsősorban Afrikában.

tobias2 2012.09.14. 07:37:34

@Szalahadin: Az Afrikában és Ázsiában -- és főként az iszlám világban és a cigányság körében -- elkövetett féktelen szaporodás iskolázatlan tömegek burjánzását eredményezi, amely tagjai egyáltalán semmire nem alkalmasak a szaporodáson és az erőszakon kívül. Nem túl vonzó jövőkép a civilizált nőknek, hogy gyerekeik ezekkel legyenek kénytelenek háborúzni. Jó példa erre a mostani Mohamed-film álbotrány:

Valaki csinált egy "szidták az anyádat, Ali" filmet, Ali meg éppen nem ért rá, mert éppen semmit sem csinált, aztán kiment az izébe, hogy meghogyishívjákolja a nagykövetséget, azt a nagykövetséget, ami ott van, a nagy követségen, hát!, Ahmed vagyhogyishívnak Hani, a boldogság essen beléd, ma reggel este hatkor úúúúúúgyutyutyutyutyutyutyutyu­tyu a nagykő, szóval najóvan akkor, most nemérek rá mert nincs semmi dolgom, allahuakbár, szerbusz, szittákazanyádat, he.

KopaszMercis 2012.09.14. 07:57:38

@-JzK-:
A "majd ha felno eldonti"-ben kevesebb a valosagtartalom, mint abban hogy a keresztenyek pedofilok...

Azt nemveszitek eszre, hogy a szabadelvuseg nem l'art pour l'art devianciat jelent... Aki a szabadsagban hisz tobbnyire ugyanugy el/elne mint a kinzervativok... Fiu/lany osszehazasodik atlag talan 2 max 3 gyerek... Neha otthon eldurran egy makarenkoi slussz... Ugyanugy. A devianciahoz van mas viszonya mint a babonasoknak (vagy hat ahogy magukat nevezik: vallasosok). A babonasok a devianciat szelektiven fogadjak el: szellemi vezetoiktol es slussz, viszont toluk BARMIT. Ha egy pap jol seggbekurja a konfirmalo kisfiut az bizony jellemzoen nem okoz tul nagy gondot.. Szemben ezzel ha ket felnott no otthon egymasnak esik akkor mar a tarsadalom bomlik.
Szoval kar ehhez litaniat irni, a kulonbseg a jobb es a baloldal kozott osszesen ennyi, az egyik a vezetoiktol fogad el szinte barmit a masik pedig egysegesen es igazsagosan fogadna el olyan devianciakat, ami masokat nem korlatoz...

Netuddki. 2012.09.14. 08:05:51

Kedves hölgyeim! Kissé túlreagálják a dolgot. Ugyanis ezek a megélhetési politikus bűnözők nemcsak a nőket nézik le hanem minden becsületes, dolgozó magyar állampolgárt. Az ő felfogásuk szerint mi csak azért vagyunk, hogy biztosítsuk nekik az életszínvonalat. Ennek csak egy része, hogy a nők ehhez biztosítsák nekik az állampolgárok utánpótlását.
Nagyon remélem, hogy mire a most született gyerekek felnőnek "ezekre" a megélhetési bűnözőkre csak mint rossz viccre fogunk emlékezni. Ennek érdekében minden tőlem telhetőt meg is teszek...

ROTFL Manó 2012.09.14. 08:43:24

Bér-apaságot vállalok!

Ringlósztár 2012.09.14. 08:49:07

Remélem a nők még szavazhatnak a következő választáson, persze csak ha a kedves vezető úgy nem dönt, hogy érdeklődés hiányában a választás elmarad!

Pussy Riot (törölt) 2012.09.14. 08:49:38

Nem irigylem Varga képviselőt.
Neki kell elvinnie a balhét ami miatt senki nem foglalkozik Gyurcsány Ferenccel és az ő léböjtkúrájával.

Persze van az a pénz amiért én is magamra borítok egy ilyen pofonládát, főleg ha tudom, hogy a szomszéd tehene is megdöglik tőle.

vomit 2012.09.14. 09:04:28

@kovi1970:
ez a lengyel pszichologus evtizedeken keresztul kutatta a politikusbunozok lelektanat. arra kellett rajonnie, hogy _tenyleg_ kulonallo fajnak kepzelik magukat, es ertektelen beszelo allatnak a normalis embereket.

data.hu/get/5564106/Political_Ponerology_-_Andrew_M._Lobaczewski_Laura_Knight-Jadczyk.pdf

Turboanyu 2012.09.14. 09:07:31

@Szalahadin: "Ez így OK, csak azt az apróságot mindenképpen figyelembe kell venni, hogy azt a társadalmat, ahol a karrier a legfontosabb a nőknek, nem túl hosszú idő múlva felzabálja reggelire egy olyan társadalom, ahol a gyerekszülés az első számú feladat,"

Szerintem nem. Mégpedig azért, mert a kizárólag gyerekszülésre berendezkedett csoport nem termel ki nagy számban orvosokat, mérnököket, tanárokat, stb. Ahhoz, hogy ők szülhessenek (magas csecsemő és anya halandóság nélkül) és a gyerekeik felnőhessenek és szaporodhassanak, szükségük van a másik csoport által biztosított javakra és orvosi ellátásra. Ez pedig bizony véges.

Ha az arány eltolódik az eltartottak és eltartók között, akkor nem az lesz, hogy az egyik csoport szépen bekebelezi a másikat amelyik megszűnik, hanem lesz egy robbanáspont, amikor a nem megélhetési gyerekszülők (akik már a Marsra küldenek járműveket, a kezükben és a fejükben ott a tudás biztonságos házak tervezésére és fegyverek gyártására) szépen beintenek és a megélhetési gyerekszülőkhöz talicskázott pénzt ezentúl nem nekik küldi, nem integrál és támogat, hanem fegyvereket gyárt belőle, erős falakat húz fel és felfegyverzett őröket fog megfizetni. Ebbe az irányba megyünk, a kérdés az, hogy ez a robbanás mikor következik be. Most ez olyan, mint egy kitörni készülő vulkán.. fortyog, fortyog, aztán egyszer nagyot szól.

2012.09.14. 09:20:00

@-JzK-: A valóság sajna átírja Buchanan okfejtését.
Anglia, 2012. A nők 2-4 gyereket szülnek. 17 évesen az elsőt. Hogy miért? Elvégezték a kötelező iskolákat, nincs munka, nincs tovább. Van viszont támogatás. 600-1200 fontot tudnak besöpörni havonta, plusz az önkormányzat ad lakást, ingyenes az orvos, gyógyszer, stb.
A nők viszont nem arra fordítják idejüket, hogy gyereket neveljenek. Sem arra, hogy háztartást vezessenek.
A gyerekek azt látják, hogy szülni kell, az kifizetődő, reggel soká lehet aludni, sétálgatni a városban napközben, este haverok.
Így nő fel az újabb generáció. A fiúk agresszívak, a lányok trágárok.
Szóval az "anyu otthon neveli a gyereket" koncepció zsákutca, önmagában kevés.
A XXI. századot évtizedekkel korábbi gondolatokra nem lehet építeni.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.09.14. 09:23:50

a képek viccesek. a téma, vagy az ügy ami kipattant az közel sem, de a képek igen. :D

VT Man 2012.09.14. 09:24:41

@roli101:
"5 gyerektől fölfele kitüntetéseket osztogattak, hogy német árja népet minél nagyobb szaporulatra ösztönözzék.
Kísért a múlt. "

Ez most is így van Magyarországon. Úgy hívják, hogy családi pótlék, 5 gyereknél már 80 ezer Forint havonta!
Vannak akiket ez ösztönöz...

"A családi pótlék három- vagy többgyermekes család esetén gyermekenként 16.000,- forint,"

VT Man 2012.09.14. 09:26:23

@Turboanyu:
"Ha az arány eltolódik az eltartottak és eltartók között, akkor nem az lesz, hogy az egyik csoport szépen bekebelezi a másikat amelyik megszűnik, hanem lesz egy robbanáspont, amikor a nem megélhetési gyerekszülők (akik már a Marsra küldenek járműveket, a kezükben és a fejükben ott a tudás biztonságos házak tervezésére és fegyverek gyártására) szépen beintenek "

Ha-ha! Demokráciában semmi esélye az "eltartó kisebbségnek", mert az eltartott haszonélvező többség leszavazza őket.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.09.14. 09:36:03

@VT Man: Jah, ezért került hatalomra a fidesz, és ezért nincs támogatottsága a DK-nak.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.09.14. 09:39:57

Igazából csak azt nem értem, hogy mit képzelnek az ilyen SZÜLJETEK SOKAT emberek?

Ha lenne még kétmillió ember Magyarországon, akkor azoknak lenne munkája?
Ha azok sem lennének itt, akiket most eltartanak az aktívak, akkor jobb világ lenne?

Mi az a feladat, amire használni akarják a majd felnövőket?
Mit fognak azok csinálni?

Cpt. Flint 2012.09.14. 09:41:49

@VT Man: ez akkor már nem szavazgatás kérdése lesz...

rohadjmegARCgeci 2012.09.14. 09:45:37

@roli101: Nagy szaporulatok a VH-k alatt voltak még.

judy7 2012.09.14. 09:49:53

@Szalahadin:
Milyen kár, hogy még nem találták fel, hogy a férfiak is szülhessenek.
Akkor egyenlő esélyekkel indulna mindkét fél.
Ki tudja, talán lenne érdeklődés a szülésmaraton iránt az erősebbik nem képviselői közül is... :)

Turboanyu 2012.09.14. 09:49:56

@VT Man: Még.... de már megjelent egy Jobbik, aztán ki tudja ki lesz utána. A végtelenségig úgysem mehet, hogy 50 ember tart el 50-et, majd 30 70-et, a végén meg egy ember 99-et.

Vagy a most dolgozó réteg szépen lelép más országba és itt hagyja éhen halni az eltartottakat, vagy az utcsó pillanatban történik valami nagyon csúnya.

Kutchek (törölt) 2012.09.14. 09:56:11

@Nagy Krisztina l Vérnyúl: Köszönjük Krisztina!
A TEK Erkölcsrendészeti Különítménye perceken belül felkeresi önt;)

agyameldobom42 2012.09.14. 09:56:16

En liberalisnak erzem magam. A csaladunk meglehetosen hagyomanyos eletmodot folytat, a "kereszteny ertekrend"-el nagyreszt egybeeso erkolcsre neveljuk a gyerekeket, mert igy tartjuk jonak.

Liberalisnak lenni azt jelenti, hogy nem iteljuk el, ha ket felnott szabad elhatarozasabol ugy dont, hogy a sajat lakasukban az asszonynak a konyhaban a helye amig az ember sorrel a kezeben meccset nez a teveben.

Liberalisnak lenni azt jelenti, hogy eliteljuk, ha valaki masokra akarja eroltetni a sajat ertekrendjet (akar a fenti uniszex marhasagot, akar a mienket, akar Varga "Earl" Istvan ertekrendjet.)

www.youtube.com/watch?v=Gw7gNf_9njs

rohadjmegARCgeci 2012.09.14. 09:57:05

@judy7: Minek? Ott a klónoztatást.Úgy is olyan aberráltak,hogy még egy kémcsőre is képesek ráizgulni.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.09.14. 09:58:34

@Turboanyu: Mert már miért nem megy, hogy kevesen tartanak el sokakat?

Hol az a feladat, amit el kell végezni?
Hol az a munka, amit meg kell csinálni?

A technológiánk hatékonysága eljutott oda, hogy egy ember fel tud szántani, meg le tud aratni 100 hektár földet.
Régen ehhez legalább 30 ember kellett.

Egy CNC elvégzi egy teljes lakatosüzem munkáját, és nem kell hozzá csak egy-két ember.

A betonkeverő is kivált vagy öt embert, a szendvicspanel pedig további húszat.
Építkezésenként.

Nincs munka a tömegeknek, mert nincs feladat, miközben az értékteremtés sosem volt ilyen egyszerű és gyors.

Szóval, vagy meg kell ölni azt, akinek nincs munkája, vagy el kell tartani.
Nincs több lehetőség.

rohadjmegARCgeci 2012.09.14. 09:58:52

@Turboanyu: Én az utolsó pillanati csúnyaságra tippelnék,lévén hogy kiküldik a katasztrófavédelmi behívókat is,így nem is lehet másra gondolni.

kaisaku 2012.09.14. 10:09:27

@roli101: Ja, ott és akkor az is támogatott volt, hogy egy igazi árja megtemékenyíthette az arra felkínálkozó hölgyet (minden kötöttség nélkül). Sztem, ezt is bevezethetnénk: ha úgy ítélem meg, hogy egy nő esetleg nem szül rendesen, akkor azon nyomban leteperhetném. Így a nemi erőszak btk tényálást is egyől ki lehetne húzni, sőt akár nemzeti hős is lehetnék egyből, már itthon is, nem Azerbajdzsánban.

QM 2012.09.14. 10:18:50

@-JzK-: Szép ideológia, annak alátámasztására, hogy mi vagyunk azok, akik tudjuk(mi a helyes), hogy mi a "dolga a nőnek". Kis szépséghibája, hogy a "mi" ideológiánk mentén nem szülő nők(apácák), azok nem "önmegvalósítási" szándékból mutatják meg Krisztus iránti szeretetüket. Még csak nem is holmi anyagi szükségletből.(mint köztudott, nem a szegény lányokból lettek az apácák, hanem az akkor uralkodó réteg úri hölgyeiből).
Magyarul: egész más szaga van a kulának, ha erről a végéről szagolom, mintha a másik végét szagolnám.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.09.14. 10:31:28

Az a tragikomikus az egeszben, hogy Dr. Varga Istvan ezt komolyan gondolta.
Nem a keso esti faradtsagtol mondott ilyet hanem elozoleg szepen papirra vetette magvas gondolatat es kesobb a parlamentben felolvasta.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2012.09.14. 10:44:35

a képek jók, sőt.. :)

a mondanivalójukat támogatom

bilolyogus 2012.09.14. 10:49:29

Metropol címlap:
Mo: az egyetlen klinikán, ahol még csinálták, abbahagyják a tablettás abortuszt - mert félnek a kurmánytól.

Svédországban az abortuszok 86%-a tablettás - a kevesebb mellékhatás miatt.

Azerbajdzsánban 0%.

Merre is tartunk?

David Bowman 2012.09.14. 10:56:25

@judy7: Nem hagyják magukat, kihalnak. És jönnek helyettük a rendesen vert afgánok. Nálunk cigányok. Még egy gazadag nép sem maradt fenn.

ekat 2012.09.14. 11:08:27

@Ki osztja itt az igét?: És szerinted ő tartozik azért valakinek valamivel, amit nem ő, hanem az anyja akart? Vicces vagy...

ekat 2012.09.14. 11:13:05

@Tamara72: Én sosem éreztem olyat, hogy a szűk vagy tág környezetemben levő férfiak alsóbbrendűnek tekintenék a nőket, és ahogy elnézem az írásodat, szerintem Te sem.

christophe 2012.09.14. 11:32:08

@hotredchili: Gratulàlok hozzà,nincs ezzel semmi baj ti igy vagytok boldogok,de vannak olyanok is akik nem szeretnènek gyereket,vagy sajàt nemukbol vàlasztanak tàrsat,nincs àltalànos szabàly arra,hogy ki,mitol boldog,hogy èlje az èletèt...

gigabursch 2012.09.14. 11:47:40

Lehet itt sokmindent mondani, de nekem megvan a különbejáratú véleményem a baszatlan-agyatlan-szingli picsákról, akiknek a tábora tömegesen kimeríti az emancipuncik seregét. 35 évesek, aztán nincs családjuk, de már több fasz járt a valagukban, mint ahány agysejt volt a fejükben.

Egyebként meg visszahallgatva Varga Istvánt, én teljesen egyetértek vele.

A nő legnagyobb értéke a gyermekáldás biztosítása. Mindenféle olyan szöveg ami ezel ellentétes - ÉLETELLENES!

Nyilván sokan fel fognak háborodni a hozzászólásomon, de nagy ívben teszek rá, és arra is hogy páran hogyan fognak engem minősíteni.

Amellett viszont nem tudok szó nélkül elmenni, hogy a családon belüli erőszak uszkve 100-ból 97 esetben visszavezethető erőlködés nélkül arra, hogy a nő nem akarja magát megosztani párjával. Akkor meg minek él párkapcsolatban? Ja, hoyg mégsem akar egyből a fent jellemzett szingli picsák táborába tartozni...
Akkor ez meg mi a nő részéről?
ÉLŐSKÖDÉS!

Mert ugyebár a szimbiózis egyik ismertetőjele, hogy megosztják egymással a felek azt, amijük van, hogy kölcsönösen előnyös legyen...
ennyi...

Valami lehet benne... (törölt) 2012.09.14. 11:53:16

@Pussy Riot: Én viszont egy picit irigylem. Kap egy valag lóvét a nagy semmiért, és közben azt mond, amit akar mindenféle számára hátrányos jogi, munkahelyi, vagy pénzügyi következmény nélkül.
Ha ilyen melóm lenne, bizony én is bevállalnék még 4-5 gyereket, és közben nyomatnám a marhaságaimat. Talán még a gyomoridegem is helyre jönne :)

ekat 2012.09.14. 11:53:37

@gigabursch: Szerintem semmilyen normális ember nem fog Neked erre mondani semmit negatívat. Sok szerencsét kívánunk a párkapcsolatodhoz, na meg boldog életet.

Szvatopluku csereberu 2012.09.14. 11:55:49

@gigabursch: A gyermeknevelés, háztartásvezetés gondjait is megosztják egymással?

gigabursch 2012.09.14. 12:02:09

@ekat:
Normális a párkapcsolatom, és várjuk a harmadik gyermekünket. Életünk bár sok nehézséggel terhelt, mégis boldog. Mindketten tudjuk a feladatunkat és nem akarunk szerepeket cserélni.

@Szvatopluku csereberu:
Igen. Minden ami rám tartozik belőle, az az enyém, és minden ami a páromra, az meg őrá.

Halkan jegyzem meg, kedves párom a fent jellemzett szingli picsákat mélységesen megveti, rühelli és a társadalom szemetének tartja. Vajon miért?

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.09.14. 12:03:51

@gigabursch: te már csak tudod,miért vered az asszonyt...

gigabursch 2012.09.14. 12:06:12

@kolbászoszsömle:
Mindenki magából indul ki.

Sosem emeltem kezet a páromra.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.09.14. 12:09:14

@gigabursch: Nem én írtam, hogy a családon belüli erőszak 100-ból 97 esetben visszavezethető arra, hogy a nő nem akarja magát megosztani a párjával.

Mivel olyan tanulmány, kutatási eredmény, ami ezt támasztja alá nincs, eme kijelentésed saját tapasztalatból származik.
Tehát vered az asszonyt.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2012.09.14. 12:14:05

@bilolyogus: :)))))

és sajnos :S :S:S:S :(((
is, mert ez tragikomédia
sőt, lehet, h nincs is ott komédia.....

Lotyóbridzsida 2012.09.14. 12:19:32

Jáj, és ha kvázi valaki egyáltalán nem akar szülni, akkor azt el fogják hurcolni, és megtermékenyítik erőszakkal?
:D:D:D:D

Lotyóbridzsida 2012.09.14. 12:22:25

@gigabursch:

lehetnél képviselő a parlamentben, olyan nyitott gondolkodású és jóindulatú vagy az embertársaiddal.:)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2012.09.14. 12:27:12

@Lotyóbridzsida:

a meddőket meg kényszermunkatáborba/gulágra deportálják.

Komolyra fordítva a szót: Sok meddő van, és sokuk gyereket is akar, akár a kormány irányelveinek és elvárásainak megfelelő
4-5 db-ot is, DE NEM TUD!!

Krumplirozsa 2012.09.14. 12:27:32

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: S mint ahogy ez a parlament szabály, előre be kell adni a hozzászólás szövegét. Tehát ezzel a képviselő nem lepett meg senkit a t.házban, csak a választópolgárokat...! Egyébként pedig nem kell újra megnyitni az Országos Pszichiátriát, hiszen ott ülnek ők egy kupacban minden héten a csoportterápián és ötletelnek, csak az a szomorú, hogy jól megfizetjük őket ezért.

Krumplirozsa 2012.09.14. 12:39:44

@roli101: Más tekintetben is kísért a múlt. Nemrégiben láttam egy 2 részes dokfilmet a Viasat Historin egy apró, bajszos, pszichopata német szobafestőről, aki az első kormányát a Nemzeti Összefogás Kormányának nevezte. Megdöbbentem....!Ajánlom mindenkinek nézze meg a filmet!

ekat 2012.09.14. 12:42:01

@gigabursch: Valóban tökéletesen passzoltok egymáshoz az asszonnyal, ezért rühelli ő is a "szingli picsákat".

Wallstreetbull 2012.09.14. 13:00:56

@gigabursch: " Amellett viszont nem tudok szó nélkül elmenni, hogy a családon belüli erőszak uszkve 100-ból 97 esetben visszavezethető erőlködés nélkül arra, hogy a nő nem akarja magát megosztani párjával"

Ezt a baromságot semmilyen kutatás nem támasztja alá, mindazonáltal a fideszes hülyegyerek nem ezt állította, hanem azt, hogy a családon belüli erőszak arra vezethető vissza, hogy az (értelemszerűen párkapcsolatban élő) nők nem akarnak elegendő (3 vagy több) gyereket szülni.

"Mert ugyebár a szimbiózis egyik ismertetőjele, hogy megosztják egymással a felek azt, amijük van, hogy kölcsönösen előnyös legyen..."

Örülök, hogy feladtad ezt a magas labdát, ugyanis azon se lehetne csodálkozni, ha egy nő a legszívesebben lerúgná magáról a büdösen, félrészegen rámászni akaró "urát", aki kb. 2 perc alatt végezne az általad emlegett "szimbiózissal".

És ha számodra az ilyen női magatartás "élősködés", akkor már nagyon kiérdemeltél egy
nekifutásból elvégzett,
pontosan elhelyezett
tökönrúgást ! :)

Szvatopluku csereberu 2012.09.14. 13:01:33

@gigabursch: Igen. Minden ami rám tartozik belőle, az az enyém, és minden ami a páromra, az meg őrá.

hjah..úgy könnyű...

tamdhu 2012.09.14. 13:06:40

Most bajban vagyok. Feleségem zseniális orvos, de nem szült. Cserébe felnevelte gyermekemet kit "édesanyja" le sem szart. Én barom meg imádom. Nem lesz bajom belőle, hogy nem verem?

eeyeore71 2012.09.14. 13:59:58

Gigabursch, szerintem Te vagy irigy vagy, hogy nem lettél 35 èves singli p****, vagy nem jutottàl ilyenhez eddig. A nemed nem derült ki fertelmes soraid közül. A singli pasikról mi a vélemény?

Krumplirozsa 2012.09.14. 14:09:40

@agyameldobom42: Remélem vasárnap elég sokan leszünk, akik a jelenlétükkel kifejezhetik nemtetszésüket erről az agyament kijelentésről! Még megérjük, hogy ketrecbe zárnak mint a nyulakat-kizárólag szaporodás céljából. Egyébként a családon belüli erőszakről személyes tapasztalatom nincs, azonban a legjobb barátnőm 3 gyermeket nevel, de sajnos a férje olyan mértékű lelki terrort alkalmaz vele és a gyerekkel szemben is, ami minden képzeletet felülmúl. Nagyon nehéz kilépni egy kapcsolatból 3 gyerekkel, munkahely nélkül. Kivülről okos tanácsokat adni a legkönnyebb, megélni a mindennapokat ilyen környezetben rettenetes lehet...És milyen felnőtt lesz az ilyen gyerekből? Sérült, erőszakos, pszichopata? Nagyon összetett ez a dolog.

eloi 2012.09.14. 14:15:35

@-JzK-: Hú, ez jó volt! Köszi!
Érdemes így is megnézni ezt a dolgot!

A szomorú éppen az, hogy a nagy "aktivisták" maguk azok, akik az eredendően és szükségszerűen női szerepeket (szülés, új generációk felnevelése...) lenézik. Pontosabban, nem nézik semmibe! :-(
Pedig ha azt hangsúlyoznák, ami a valósággal és a biológiával is összhangban van, pl., hogy gyermeket a világra hozni ÉRTÉK, sőt, mindennél nagyobb érték és ezt csak ők tudják, hogy családot építeni, egyedülálló módon részt venni az emberiség reprodukálásában, stb., ÉRTÉK, olyan, amit a férfiak úgy nem képesek megvalósítani, akkor a nők is másképpen néznének magukra, ÉS A FÉRFIAK IS !, az ilyen öntudatos, a maga rendkívüli ÉRTÉKÉVEL tisztában lévő nőre, másként néznének. De aki önmagát sem tudja értékén mérni, no, az hagyja magát megalázni, verni is egy kapcsolatban.
:-(

Krumplirozsa 2012.09.14. 14:29:38

@Turboanyu: Egy kicsit átírva, új jelmondat:
"Aki dolgozik, az se egyék! Hajrá Magyarország, Hajrá Magyarok!"

eloi 2012.09.14. 14:30:44

@eloi: Ki tudja, lehet, hogy ha egy kapcsolatban egy érett, önmagával tisztában lévő, a saját értékét ismerő, és így azt elismertetni is képes nő és egy ugyanilyen férfi venne részt, egészen másként alakulna az együttélés, mintha egy férfi és egy "álférfi" venne benne részt, aki olyan területeken versenyez a férfival, (munka, fizetés, stb.), ahol a férfi is otthon van. Az ilyen verseny könnyen lesz negatívvá, frusztrálóvá.
Míg, ha a nő mondjuk olyan terepen mutatja be magát, olyan dologban alkot egyedülállót, amiben a férfi nem képes, akkor nem egymás versenytársai (tehát konkurensei, kihívói) lesznek, hanem egymás korábban elképzelhetetlen (egyedülállóként) kiegészítői, erősítői, megnövelői!!!
Hiszen mindkét oldalról olyan dolgokat adnak a közösbe, olvasztanak eggyé, ami a másiknak korábban nem volt, amilye nincs. Ebben erő van, ebben növekedés és boldogság van.
A rivalizálásban, hogy ki keres többet, ki dolgozik tovább a munkahelyén, kit tüntettek ki, kinek nagyobb a tudományos fokozata..., stb., harc van, ami erőt von el. Ami könnyen szembeállít, ellenféllé tesz, nem bajtárssá, akik vállvetve küzdenek és összetartoznak.

Ez nem azt jelenti persze, hogy ne tanuljanak, ne legyenek sikeresek a munkában! És, hogy ennek a másik ne örüljön. Csak azt, hogy mindezek előtt, mellett legyen ott az, ami fontosabb! Amitől nő a nő, és férfi a férfi! És az nem a kapitalista gazdaságban való napi hajtás és nem pl. a gazdasági sikerek.
A párkapcsolatnak, házasságnak lényege, hogy a másik más legyen! Hogy más nemű legyen, mert ez az értelme. Csak akkor tud mást hozni a kapcsolatba! És ez a más az értéke!

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.09.14. 14:34:07

@eloi: tehát érték, hogy szül, és ha értékként tekint arra, hogy szül,nem fogják verni otthon.

Mert a nő az oka, hogy verik,mert nem tekint önmagára értékként, meg nem is szül, tehát jogosan verik,mert, ha nem így tekintene magára, nem is vernék, de mivel így tekint magára, meg is érdemli, amit kap.

eloi 2012.09.14. 14:56:45

@kolbászoszsömle: Egyáltalán nem! Rosszul jár az agyad.
Az ilyen nőt NEM VERIK, mert NEM HAGYJA!
Mert tudja ki ő, és mit ér!
És ha a másiki nem, akkor le is út, fel is út, vagy viselkedjen normálisan, férfiként, emberként, férjként, apaként.

Az erőszakos felelős az erőszakért, amit elkövet, aki pedig ezt folytatólagosan megengedi neki, az meg azért!

Akinek van önbecsülése, öntudata, tisztában van a saját értékével, nem alázható, nem verhető.
Ez nem Belső-India eldugott vidéke, ahol nem lehet mit tenni, mert a saját családunk öl meg...

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.09.14. 15:01:30

@eloi: Ha a nő kigyúrná magát, hetven kiló színizomra, akkor sem vernék.

Béres Alexandrát sem veri a Update Norbi, és Bándy Kata is élne, ha pszichó helyett szül, vagy gyúr...

csincsilla72 2012.09.14. 15:53:58

A nőket évezredeken át másodrendű lányként kezelték. Amíg kizárólag a nyers erő számított, nem volt esélyük.
Ennek a világnak vége.
Szóval a pasik vagy megtanulnak szépen gyereket szülni, vagy belenyugszanak abba, hogy jelentősen csökken a szaporulat, mert van a nőknek jobb dolga is, mint évente pottyantani az utánpótlást.

Krumplirozsa 2012.09.14. 16:43:04

Élvezettel olvasom az okoskodásokat (elnézést előre is ha valakinek ezzel a lelkébe mászom, de akinek ugye nem inge....), szóval jó lenne olvasni olyanoktól is bejegyzéseket, akiket így vagy úgy bántalmaznak(tak) családon belül. Nem csak a férjekre - esetleg feleségekre gondolok-, hanem akár olyanra is, akit a gyermeke tart terror alatt. Talán egy kicsit visszafogottabban mondanának ítéletet egyesek. Hihetetlen élettörténetek vannak. Több ismerősöm is küzd ellene, de volt köztük olyan, akinek megmondták a kihívott rendőrök, hogy míg vér nem folyik, nincs mit tenni. Szóval én óvatosabban ítélkeznék.

Gyöngyi123 2012.09.15. 08:41:29

nem értek egyet a parlamaneti felszólalóval, de ettől függetlenül tény, hogy nagyon gyerekellenes a társadalom, sokszor maga a család is ahova szül az ember. Nekem is azt mondták amikor szültem hogy inkább a vállalkozásomra koncentráljak ahelyett, hogy 30 évesen máris(!) gyereket szülök. Anyukám fel van háborodva azon, hogy az unokatestvéremnek "minek kellett az a második gyerek", pedig anyagalig is megtehetné, hogy akár három is legyen. Aki nálunk három gyereket szült a családban az már "tönkretette a szülei öregkorát", mert ők vitték ovodába az első kettőt. Nyilván szörnyű lehetett a nagyszülőknek. Azóta is azt hallgatja a szüleitől, hogy "előbb gondolkodni kellene nem szülni", pedig ügyesen felnevelte mind a 3 gyereket.

Mikor az egyik barátnőm terhes lett 27 évesen, két évvel előbb mint én, csodálkozva mesélte, hogy mikor egy tágabb családi összejövetelen bejelentette, hogy babát vár, olyan reakciókat kapott amit sosem gondolt volna. Például "te szegémy mihez kezdtek most".

És amikor két évvel később én is terhes lettem el kellett viselnem azt a megitélést amit ez kiváltott "dolgozni kell nem szülni", támogatást pedig nem kaptam hozzá semmit, emberit se anyagit. Nappal babáztam és háztartást vezettem éjjel, és amikor napközben a gyerek aludt, dolgoztam.

Az sem jó, hogy a fiatalokat bombázzák a fogyasztói társadalom értékrendjével, drága ruhák, sminkek reklámjának tömkelege ömlik a faiatal lányokra, akik fizetésük egy részét el is költik ezekre. A fiatal nőknek szóló magazinok olyan cikkekkl vannak tele, hogy feleljen meg a nő a főnökének. Vagyis mit lát az a menő aki minden szezonban uj ruhatárat vesz, 40 ezer forintos cipők, 8 ezres arcpirosítók, 20 ezres szoknyák, 5 ezres alapozók, ezektől lesz menő az ember lánya. A munkahelyen meg taposson, cselezzen, gályázzon.

Meg kellene közösen teremteni egy olyan társadalmat, ahol a gyermek nevelése nem ciki, és nem egyedül egy emberre hárul. Hanem részt vesz benne a család.
Azt kellene érezze egy nő hogy természetes dolog az hogy gyereket szül, nem pedig megvetendő idejétmúlt dolog, amit ma a sokan a nők költséges hobbijának tartanak.

hotredchili 2012.09.16. 20:17:00

@christophe: igazad van egyet tudok érteni veled!

hotredchili 2012.09.16. 20:21:26

@beautyka: nagyon jól esett a biztatásod. Sokszor kapom sokaktól azt meg, hogy egy nő elsősorban anya. Nekem attól a két kezem és a fejem is megmaradt,hogy sok gyerekem van. Jó olvasni, hogy elhiszi valaki, hogy dolgozni is lehet és jó anyának lenni is . Mindenkinek kívánok sok szépet!

hotredchili 2012.09.16. 20:23:58

@csincsilla72: vagy megtanulják, hogy attól nem vagy vegetatív véglény, ha (többek között) az ő génjeiket is továbbviszed!

Celtic 2012.09.17. 12:35:50

@-JzK-: Ez nalunk is volt, igaz, elozmennyel:

- De aranyos baba, hogy hivjak?
- Gabriella.
- Es fiu vagy lany?

Na, itt jott baratnom szajabol, hoyg "liberalisan neveljuk, majd eldonti, ha felno", de en is ideges lettem volna. Mindig taszitottak ezek az udvariassagi kerdezoskodok, akik oda se figyelnek a valaszra.

ezüstszem 2012.10.27. 19:06:13

Ami a szülések számát illeti, abba az illetékes házaspáron kívül, senkinek az égvilágon nincsen semmi beleszólása, mert semmi joga hozzá.

2012.12.08. 20:52:22

@gigabursch:
Hi-hijjjj, hát te aztán egyszerű lehetsz, mint az álló fasz!
Guminőrű' hallottál mán? Az való a zilyen zembernek. www.szexshop.hu/ujdonsagok/pipedream-fuck-me-silly-noi-torzo-11065/
A hús-vér-ideg (:P:D) nőet hagyja meg olyanoknak, akik a hetero kapcsolatokat képesek némileg többnek tekinteni holmi szimbiózisnál.
Persze a guminő nem fog szülni az ilyennek, de van már elég szociopata, szociáldarvinista, amint ez a hozzászólások egy jó részéből kitetszik, aki pedig nem bírja kezelni a versengést; nem lel inspirációt a másik sikereiben és viszont - tőle von el energiát, annak tényleg jobb szakítani és egy kényelmesebb kapcsolatot keresni, ahogy azt @eloi: collega javasolja, akinek a hozzászólás sztm szintén ecccccerűen csak arra céloz, hogy a házasság megkérdőjelezhetetlen szerepeket oszt, úgy mint domináns (hím) és alárendelt (nőci).
Hát nem mondom, hogy nem ez jelenti a "mai korszerű (fideszkádnép)" felfogást, már csak kényelmi szempontokból is, de sztm lassan ezt is föl fog kelleni adni. A kétkeresős családmodellen, mint sokak számára társadalmi, egzisztenciális kényszeren túlmenően, még számos érv szól ellene, de ez hosszú.
Szerintem, ha az ilyen zember gyereket akar, mittudoménmiért, az jobban jár, ha 1.)hirdetésben keres a saját szigorú kritériumainak megfelelő párt magának, 2.) leadja az anyagot a (nemzeti)spermabankba és az "esemény" után megkeresi a lehetőségét, hogy gondoskodhasson az outputról. Vagy gondoskodjon róla a zállam = pártunk-kormányunk.
Hímnemű output=szabadságharcos(szolga:D)
Nőnemű output=szülőgép(szolga).
süti beállítások módosítása