Nesze!szer

Reggeli Nesze

2012. augusztus 27.

hétfői nesz.jpg

Egyszer egy pszichodráma csoportban én voltam terítéken, és hoztam egy helyzetet, amelyben tehetetlenséget éltem át. Ez történetesen egy gimnáziumi óra volt, egy olyan osztállyal, akikkel nem bírtam. A fejemre nőttek, mert béna voltam hozzájuk, innen pedig már csak egy lépés, hogy az ember szeretetlenné váljon. Berendeztük a termet, a csoport tagjai életre keltették az osztályt, valaki megszemélyesítette a tanárt, azaz engem, és elkezdődött a játék. Rövid idő múlva a csoportvezető megkérdezte tőlem, hogy ezt a valakit, aki most az én szerepemben van, milyennek látom. Belőlem pedig ösztönösen jött a válasz: egyszerűen röhejesnek! De amíg benne voltam a szituációban, saját magamat nem nevetségesnek, hanem nyomorultnak éltem meg. Elég volt csak tíz lépést eltávolodni, és máris jött egy egészen más gondolat és érzés. A távolság mindent megváltoztat, ezért ezeket a helyzeteket mindig izgalmas kívülről is megnézni. Ezt még képzeletünkben is meg tudjuk tenni - és egyszeriben valamit, amiről határozott elképzelésünk volt, egészen másképpen látunk.

Pál Feri

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr544733235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása