Még ősszel hozott nekem egy barátnőm a nagy Angliából egy Harper’s Bazaart, és lapozgatva figyeltem fel egy illatmintára. Megszagoltam és azt mondtam: Nekem ez kell!
Másnap besétáltam a parfümériába, ahol büszkén kértem ezt a parfümöt, hogy most akkor ezzel szépen meglepem magam. Na, de a kedves eladó közölte: Nem is hallott még róla, pár hét múlva kapnak árut talán akkor… Nem vártam meg, balkán régiónkat kikerülve hozattam magamnak egy nagy kiszerelést nyugatról. És lám télvíz idejére megérkezett ő: Yves Saint Laurent – Belle d’Opium. Minden generációnak megvan a mítosza, ugyanis az Opium története hosszú évekre (1977) nyúlik vissza. Saint Laurent számára ez a név Kelet bódulatát jelentette, nem a drogot. Bár nagy botrányt kavart Amerikában a parfüm megszületése, ennek köszönhetően vagy, mert tényleg imádták az emberek, óriási sikert aratott. A designon ez idő alatt természetesen tuningoltak de középen az aranyhold, védjegyévé vált jelezve ez a rejtélyes palack az este, az éjszaka illatát zárja magába. Belle d’Opium csomagolása tükrözi a klasszikus jegyeket, ugyanakkor „electric” design-nal ruházza fel az üveget. A szenvedélyes élénk kék szín az érzékiséget és a misztikumot szimbolizálja, az arany a luxust a klasszikus YSL stílust csempészi a parfüm megjelenésébe, míg az intenzív vörös érintése az erőre és szenvedélyre utal. Nem csodálom, hogy a rideg és hűvös vérmésékletű britek (ASA) betiltották a parfüm reklámját, azzal az indokkal, hogy az illat arca Melanie Thierry francia színésznő, kábítószeres állapotot sugall mozdulataival. Soha nem értettem a briteket, és talán nem is fogom. Miért baj az, ha valami erotikával van fűszerezve a jó ízlés határán belül? És ez még csak a design és reklám! Amit ez az üvegcse rejt magában, az aztán az igazi kincs. A ritka és értékes illatösszetevőknek (barack, fehérbors, casablanca liliom, tömjén, jázmin, szantálfa) köszönhetően a Belle d’Opium keleti, orientális hangulatot kelt, de sokkal lágyabb és finomabb, mint elődje. Igazi különlegessége, hogy valódi, végleges illatát a bőrön fedi fel igazán, szinte igazodik viselője személyiségéhez, ezáltal mindenkin másképp hat ez a szenvedélyes illat. Néhány hete nálunk is kapható, és akárhányszor magamra fújom minden alkalomkor „elutazom” egy más világba, ahol a szenvedélyé és a nőiességé a főszerep! És nem tiltom be magamat....
Másnap besétáltam a parfümériába, ahol büszkén kértem ezt a parfümöt, hogy most akkor ezzel szépen meglepem magam. Na, de a kedves eladó közölte: Nem is hallott még róla, pár hét múlva kapnak árut talán akkor… Nem vártam meg, balkán régiónkat kikerülve hozattam magamnak egy nagy kiszerelést nyugatról. És lám télvíz idejére megérkezett ő: Yves Saint Laurent – Belle d’Opium. Minden generációnak megvan a mítosza, ugyanis az Opium története hosszú évekre (1977) nyúlik vissza. Saint Laurent számára ez a név Kelet bódulatát jelentette, nem a drogot. Bár nagy botrányt kavart Amerikában a parfüm megszületése, ennek köszönhetően vagy, mert tényleg imádták az emberek, óriási sikert aratott. A designon ez idő alatt természetesen tuningoltak de középen az aranyhold, védjegyévé vált jelezve ez a rejtélyes palack az este, az éjszaka illatát zárja magába. Belle d’Opium csomagolása tükrözi a klasszikus jegyeket, ugyanakkor „electric” design-nal ruházza fel az üveget. A szenvedélyes élénk kék szín az érzékiséget és a misztikumot szimbolizálja, az arany a luxust a klasszikus YSL stílust csempészi a parfüm megjelenésébe, míg az intenzív vörös érintése az erőre és szenvedélyre utal. Nem csodálom, hogy a rideg és hűvös vérmésékletű britek (ASA) betiltották a parfüm reklámját, azzal az indokkal, hogy az illat arca Melanie Thierry francia színésznő, kábítószeres állapotot sugall mozdulataival. Soha nem értettem a briteket, és talán nem is fogom. Miért baj az, ha valami erotikával van fűszerezve a jó ízlés határán belül? És ez még csak a design és reklám! Amit ez az üvegcse rejt magában, az aztán az igazi kincs. A ritka és értékes illatösszetevőknek (barack, fehérbors, casablanca liliom, tömjén, jázmin, szantálfa) köszönhetően a Belle d’Opium keleti, orientális hangulatot kelt, de sokkal lágyabb és finomabb, mint elődje. Igazi különlegessége, hogy valódi, végleges illatát a bőrön fedi fel igazán, szinte igazodik viselője személyiségéhez, ezáltal mindenkin másképp hat ez a szenvedélyes illat. Néhány hete nálunk is kapható, és akárhányszor magamra fújom minden alkalomkor „elutazom” egy más világba, ahol a szenvedélyé és a nőiességé a főszerep! És nem tiltom be magamat....
30 ml EDP 15 500 Ft
50 ml EDP 22 500 Ft
90 ml EDP 28 600 Ft
50 ml EDP 22 500 Ft
90 ml EDP 28 600 Ft
Nesze!Zs