Nesze!szer

Hajkúra száraz és színezett hajra

2010. október 07.
A dm-be betévedve a gyakorlatlan leány akár órákat is eltölthet a hajápolási termékeket tároló polc előtt. Így gyors megoldást jelenthet a Balea márka, ami a dm sajátja. Én leadtam a szavazatomat egy kókuszt és tejproteint tartalmazó kimosható tasakos hajápolóra. Előre szólók, másnaposoknak egyáltalán nem ajánlom, mert az akkudt pina colada illat nem a legbarátibb a háborgó gyomornak. Még egy apróság! Aki azt hiszi, ezt a cuki tasakot puszta kézzel ki tudja bontani, az valószínűleg láncfűrész volt előző életében. Egyébként a cucc nem rossz. Felkentem, bebugyoláltam a fejemet, hogy jobban hasson a paki. Aztán lemostam. Olyan sokat nem lendített a durván száraz hajkoronámon, de érezhetően szerették egymást a szálaimmal. Csak a koktél illat tűnt el teljesen szárítás után. Utazáshoz, hogy ne kelljen cipelnünk a 200 milliliteres kiszerelésű hajpakolásokat, tényleg ajánlom! És ihletet is adhat az esti ital választáshoz.
 
Balea regeneráló hajkúra száraz és festett hajra 219 FT

 

Nesze!Teszt

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr102353751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása