Nesze!szer

A csizma, amiben nem fázom

2017. december 13.

 

skechers_csizma.jpg

 

Nem cifrázom. Irdatlanul fázós vagyok. De tényleg. Mindig így volt és mindig így lesz ez már ebben az életben, ez elég valószínű. Tehát soha nem én voltam az a lány, aki télen egy szál körömcipőben rohangált a körúton. Ennek függvényében állandóan vastag zoknikat és bélelt csizmákat vadászok mindenfelé, sízokni az ascendensem novembertől. Az igényességem azért emellett nem elvont fogalom, sőt. Szeretem, ha kényelmes maga a lábbeli és nem szakad le a hátam fél órányi séta után. Ami a csizma műfajnál nem egyszerű, mert olyan anatómialag hordhatatlan csimiket próbál néha az ember, hogy hű...  A Skechers kínálatában bukkantam rá az idei legjobb választásomra. Alacsony, memóriahabos belül és irtó meleg. Nem kell fűzni, húzni, szuszakolni bele a lábamat, csak beleugrom és megyek is. Sok variációban vannak csizmáik, nézzétek meg, ha ti is fázósak vagytok, vagy azt szeretnétek, hogy ne szakadjon le a hátatok a sok jövés-menés után. Számomra gyógyszernek nem minősülő gyógyhatású készítmény lett. 

Akkor összefoglalva mondom a gyorsolvasóknak: imádom, szeretem. Nem kell bele nyolc zokni és hat harisnya. És a hátamat is rendbe hozza egy hordás alatt, ha valami gálacipő miatt fáj. Soha jobbat, mint a Skechers téli csizma! 

 

 

20171212_100318.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr8313450121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása