Nesze!szer

Ha a pillanatnak élsz: nálam ez az év illata!

2017. november 20.

 

 

girlofnow.jpg

 

 A fenti képen látható momentum volt az, amikor először megpillantottam az új Elie Saab illato (Dovew blogger találkozó). Aztán egy kevéssé váratlan fordulattal meg is szagoltam a parfümöt. És ott, ezen a ponton kész, végem volt. Azóta olvastam kritikákat, ahol azt mondják: túl egyszerű. Az lehet. De nekem ez bejön. Határozott, csinos, virágos és izgalmas. És igazán játékos, amit elég rég tapasztaltam utoljára. Ráadásul nőies is és úgy, hogy nem akar az lenni. Ez pedig az igazán kecses benne. Tudom, hogy az előző Elie Saab illat óriási siker volt Magyarországon, de nekem ez az új kreáció lett a favoritom. Nincs túlcsicsázva, nem egy málnás-rágógumis valami, hanem olyan összetevők vannak benne, amelyeket egyenként is nagyon szeretek.

elies1.jpg

 

Jó, a narancsvirág fogott meg elsőre, ami egyébként is a mániám, itthon is azt párologtatok esténként itthon. Van benne magnólia is, ami a másik kattanásom és mandula. A fejjegyekben a körte, a pisztácia és a mandarin található meg, az alap a pacsuli, a kasmír, a tonkabab és egy pici cseppnyi mandulatej. Szóval: a Girl of Now nekem szerelem volt első szaglásra. Now és mindörökké. Először csak mintán szippantottam bele, aztán haza is hoztam egy üvegcsével (az instán már láthattátok). Nem, és nem adom fel. Nem érdekel, ha valaki azt mondja: neki nem tetszik. Mert az én bőrömmel csodálatos viszonyba keveredett ez az illat, naponta működik a kémiánk együtt. De tényleg. Igaz, mint kiderült, ezt Elie Saab a fiatal lányoknak szánja... hát, az azért már elmúltam, de úgy tűnik, a lelkemben még ott van a bujaság, a buli... na jó, persze, hogy ott van, hát én unnám legjobban saját magamat, ha mammerban nyomnám. Imádom, imádom és imádom! És még mindig a pillanatban, a pillanatnak élek... és ezt az életérzést már fújhatom is!...D

Elie Saab Girl of Now 30 ml - 13 992 Ft, 50 ml - 21 192 Ft, 100 ml - 28 160 Ft

Ps: ja, az üveg kis ékszerességét is szeretem és azt, hogy van színe és nem rózsaszín vagy pink... bocsi!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr813323549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása